Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 17:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 okt, 2021 18:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Anders heb ik nog een DRAW Decal setje voor je in de aanbieding met de vorige Air Transat livery inclusief optioneel kerstmutsje... :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 okt, 2021 21:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1939
subbuster schreef:
Goed de ster...... die klopt niet. Ze hebben hem niet gespiegeld. Zucht. Die kant zet ik dan maar naar de niet zicht kant.
Die decal ernaast is van de A330 en klopt niet i.c.m. met de andere decals van de A330 i.c.m. weer met een A310. Snappen jullie hem nog :mrgreen: De ster overigens klopt weer wel.

Hoi Sander,

Ik moest even goed kijken wat je bedoelt. Als ik op de Site van PAS kijk zie ik dat de ster die jij links hebt aangebracht keurig klopt. Het gaat inderdaad fout aan de andere kant. In de werkelijkheid is het logo is niet gespiegeld. Op de rechterkant hoort exact dezelfde ster en die hebben ze dus gespiegeld. Wat ontzettend suf... Is het mogelijk toch te proberen wat Jelle aanraad? Losweken en omgekeerd aanbrengen? Het is een gokje, maar wie weet.

Succes! :brouw: VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 okt, 2021 6:52 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Ik weet haast zeker dat ook die blauwe ster voor en achter dezelfde kleur heeft. Alleen decals met een witte of anders gekleurde onderlaag kun je niet zomaar omkeren omdat je dan dus die onderlaag bovenop krijgt. Dat zal hier niet het geval zijn, want de laserprinter die PAS gebruikt kan geen lagen over elkaar heen printen. Dat is de reden dat je de witte onderlaag zelf aan moet brengen. Zonder zal de lichtblauwe ster compleet wegvallen op het donkerblauw. Het losweken van een al aangebrachte decal (de witte ster in jouw geval) is natuurlijk wel een risico en ik snap het heel goed als je het lekker laat zoals het is.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 okt, 2021 8:56 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2008 21:29 pm
Berichten: 566
Woonplaats: Katwijk
Thx allemaal,
Het losweken is heel tricky,
Er zit namelijk een soort testors decal bonder overheen die flinterdun is. Ik denk dat als ik hem losweek hij compleet uit elkaar valt :cry:.
Ik heb gisteren weer een mailtje gestuurd naar Eastern Express.
Hopelijk kunnen zij een decalsheet van hun A310.
Fingers crossed.

_________________
Groeten Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2021 22:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2008 21:29 pm
Berichten: 566
Woonplaats: Katwijk
Soort van kleine update,
Van Eastern express geen reactie. Dan maar gevraagd aan Erwin van Aviation Megastore. Die vertelde mij dat de decals van Eastern bij PAS vandaan komen :roll: Hij heeft voor mij even de doos geopend en zag de decals nu wel goed waren. (bedankt Erwin :brouw: )
Dus toch maar even PAS gemaild, Die zou het nakijken. Antwoord was dat ze inderdaad aangepast waren (fingers crossed).
Heb ze besteld en zijn nu onderweg as we speak. Zie dat ze in NL zijn aangekomen dus 1 dezer dagen verwacht ik een brief met hopelijk de juiste decals.

Wordt vervolgd :roll: :wink:

_________________
Groeten Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2021 11:49 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Goed om te horen dat je een nieuw setje krijgt. Hopelijk kan je 'm dan nog voor het eind van het jaar af krijgen. Maar niet overhaasten uiteraard.

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 05 nov, 2021 22:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2008 21:29 pm
Berichten: 566
Woonplaats: Katwijk
Jaaaaaa m'n nieuwe decals zijn er. En ze zijn goed deze keer.
Oude decals zijn er inmiddels al af. Op naar de nieuwe....... :D

photo 546467

_________________
Groeten Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 08 nov, 2021 16:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1939
wow, dat is goed nieuws! Mooi dat ze het corrigeren. Ben heel benieuwd.

:brouw: VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 25 jan, 2022 10:32 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2008 21:29 pm
Berichten: 566
Woonplaats: Katwijk
Tromgeroffel................Hij is af. Yes.
Finally....
Man man wat project. Er kwam nog van alles tussen. Corona gehad, kids ook dus allemaal thuiswerken. Nou dan je gesloopt hoor aan het einde van de avond dus je komt niet toe aan bouwen.

De decals gingen er niet makkelijk op helaas. Dus voor mij geen decals van PAS meer, hoop ik. Ook de afwerking van het toestel zelf is niet wat ik graag zelf wilde, maar ja na 6 jaar er mee bezig te zijn ben je het zo zat, dus ben al blij dat ik hem niet in de kliko heb gegooid :lol:
De foto's zijn nu even in m'n vitrinekast gemaakt op afwachting van mooi weer en even kijken of ik nog ergens runway kan aanschaffen. Waar kan je dat het beste aanschaffen??

Het volgende project is ook al begonnen. Dat wordt een duobuild: A400M en de C-17 1/144 van Revell met PE van Metallic Details.

En dan nu de foto's:

photo 549258

photo 549259

photo 549260

photo 549261

photo 549262

photo 550932

photo 550933

photo 550934

photo 550935

_________________
Groeten Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 25 jan, 2022 12:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Super verzorgde A310 geworden! Mooi strak en kleurrijk. Enige minpuntje zijn dan de paneellijnen, maar wetende hoe de basis van de kit is, is het een flinke verbetering. Ik kan me voorstellen hoe het voelt om na 6 jaar zo'n kit af te hebben. Knap dat je het hebt volgehouden. Je nieuwe project is ook erg interessant. Succes daarmee.

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement