Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt, 2006 17:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 feb, 2006 14:17 pm
Berichten: 1095
Woonplaats: Poortugaal
Deathtrap schreef:
Helaas is alleen de stand van de vleugels zowel letterlijk als figuurlijk haaks op het model. Ik had ze liever wat meer "swept" gezien. Maar vanwege de motorgondels zal dat niet mogelijk zijn, vrees ik.

Vroeger hadden alle vliegtuigen dit soort vleugels. Pas toen ze de geheime Duitse plannen gevonden hadden, merken de geallieerden dat een vliegtuig met swept wings veel sneller kon (o.i.d.). :wink:

Heb ik al succes gewenst? Zo nee, Succes! :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt, 2006 19:29 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Ach aan de andere kant, dit is een allemans vliegtuig zoals ze dat in de jaren 50 in Amerika werd ontwikkeld, en nu opnieuw opgepakt is
BertUS

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 9:39 am 
Hoi maatjes,

Inmiddels ben ik verhuisd naar een ander (tijdelijk) onderkomen.
Helaas heb ik hier niet de volle mogelijkheid om te brouwen zoals ik dat gewend ben. Dagelijks ben ik voor mijn werk veel en lang weg en als ik dan nog wil brouwen heb ik daar echt een apart stekkie voor nodig waar alles permanent kan staan en waar ik alles (inclusief spuitwerk) ook goed kan uitvoeren. Jammer genoeg heb ik die mogelijkheid hier niet...
T.Z.T. komt dat wel weer als ik weer een echt stekkie voor mezelf heb, maar ik ben bang dat dat even gaat duren. Ik heb mezelf n.l. voorgenomen, dat de komende verhuizing voor de komende tien jaar de laatste gaat worden! En ik pak dus alleen iets, dat betaalbaar is en volledig aan mijn wensen voldoet! En dan moet je simpelweg een beetje geduld opbrengen.
Mijn RFA staat dus nu ook netjes in een verhuisdoos opgeslagen samen met een boel andere modelbouwspullen en die zal pas weer daglicht zien als...vul het maar in... :cry:
Bij deze geef ik dus aan dat de BCC voor mij niet haalbaar is, maar jullie gaan t.z.t. zeker het eindresultaat zien, want hij gaat afgemaakt worden. Hoe dan ook!
Dit berichtje komt vanaf de pc die ik hier vrijuit kan gebruiken, dus ik blijf jullie volgen! Via deze weg houden we natuurlijk ook gewoon contact en als ik jullie nog kan voorzien van tips bij jullie projecten zal ik dat zeker niet nalaten!
De resterende deelnemers wens ik heel veel succes verder in deze BCC en maak er met z'n allen wat moois van! Ik hoop veel gezichten binnenkort weer eens te zien. Misschien op de Nationals volgend weekend, want als ik enigszins de mogelijkheid heb om mijn hoofd om de deur te steken zal ik er zeker even bij zijn! :wink:

Wilko :P


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 9:51 am 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Hey Wilko,

Jammer dat het niet gaat lukken, ik had zeker het eindresultaat van jou OIALV willen zien!
Jou kennende weet ik zeker dat het voortijds nog behoorlijk gaat jeuken aan jou modelbouwhanden - en hoofdje- :D .

Dan moeten we tegen die tijd een extra categorie aan het forum toevoegen: De OIALV objecten-plaats hier alles wat je uit diverse brouwdozen bij elkaar geschraapt hebt.

Succes !!

Groetjes Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 11:10 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Wilko wat ik lees is heel herkenbaar! Het is een goed streven om een een plek te zoeken waar je iets kan opbouwen en tegelijkertijd je rust kan vinden. Ik wens je dan ook alle succes van de wereld toe met je job en het vinden van een goede plek waar je weer naar hartelust kan brouwen :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 11:19 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Hee Wilko,

Het was al weer even geleden. Ik had je nog wel een keer willen bellen, maar oktober is een onmogelijke maand voor mij (en wetende dat jij doordeweeks ook een drukke agenda hebt).
Jammer dat je hobby weer eens stil moet komen te vallen, maar je moet ondertussen je inspiraties niet stil laten vallen. Zo heb je straks weer genoeg stof om honderden modellen te maken ;) :)

groeten
Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 11:28 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 11 nov, 2005 10:32 am
Berichten: 3730
Woonplaats: Rijssen
Jammer dat je er een tijdje tussen uit gaat maar goed om te horen dat dit model wel afgemaakt gaat worden :D

_________________
Herintredende modelb(r)ouwer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 okt, 2006 13:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 jul, 2006 12:07 pm
Berichten: 1996
Woonplaats: noordwijk
Jammer om te horen dat dit project de koelkast in moet, maar zorg er eerst maar voor dat je zelf alles weer op de rails krijgt. Als alles weer loopt dan krijgen we het resultaat vanzelf. rustig aan en succes met je eigen stekkie zoekn.

frank


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 okt, 2006 12:05 pm 
Bedankt! :wink:

Vanmiddag ga ik nog wel even langs de Blokker om een modelletje te halen waar ik hier gewoon aan kan prutsen. Door de omstandigheden zal ik waarschijnlijk geen superresultaat gaan behalen, maar dan heb ik wel wat te knutselen. De modellen die ik nu in de ijskast heb staan zijn me hiervoor gewoon te kostbaar. Mocht blijken dat ik toch redelijk goed uit de voeten kan met beperkte middelen dan kan ik er altijd nog ééntje uit de ijskast toveren! :P
En mocht ik vanmiddag slagen, dan zal ik dat project zeker met jullie delen in een apart topic. De rest verschijnt t.z.t. vanzelf wel weer! :wink:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement