Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 02 jul, 2022 10:06 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 22 jan, 2021 0:00 am
Berichten: 7
swatchcrisis schreef:
Beste Dico en andere brouwers. Na jaren geen ruimt te hebben gehad ben ik weer verder gegaan waar ik lang geleden gestopt ben. Hij wordt prachtig. Helaas heb ik nu hetzelfde probleem als Dico. Bij afleveringen 80 en 81 is dezelfde zijgalerij geleverd. Als ik het goed zie is bij 81 nogmaals de zijgalerij van 80 geleverd. Ik vond op eBay nog een aflevering 81 en heb die gekocht. Net ontvangen en helaas, ook hier hetzelfde verkeerde onderdeel. Er lijkt hier sprake te zijn van een structureel probleem. Volgens BW7 artikel 17, lid 2 hebben we recht op een deugdelijk product zonder dat daar in dit geval een garantietermijn aan verbonden is. Maar hoe kom ik er nu aan? Betapress geeft niet thuis. Ik heb ze al gezegd dat ze moeten leveren. Heb ook de Standaard Uitgeverij aangeschreven. Dico, ben jij er ooit nog aangekomen? Heeft iemand anders deze ervaring ook?



Hoi Swatchcrisis, ik heb via marktplaats een balkon mogen lenen en daar een siliconen mal van gemaakt. Hier kan ik een afdruk met poly urethaan van gieten. Ziet er erg fraai uit. Soms wat oneffenheden.
Ik kan dus een balkon gieten voor degene die dat wil.

Via HACHETTE liep ik vast. Dus maar gelaten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement