Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: di 28 jul, 2015 18:31 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 apr, 2013 20:22 pm
Berichten: 1555
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Goed idee, Eelcog !!

_________________
N1K1 1:72 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 8#p1045038

Mil Mi-2 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 25&t=51829

KLM Bo105 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 46&t=50937


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: di 28 jul, 2015 22:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1700
Flynn schreef:
En mij ook aangemeld voor deze met een A-37B Dragonfly (Super Tweet)


Dát wordt lachen Flynn...
Ik had me eigenlijk ingeschreven met een F-4J "Showtime 100" en een Mig-17, maar aangezien ik reeds een groot aantal F-4's bij de Recce-GB heb aangemeld (3x JASDF en mogelijk nog twee aanvullende F-4's in het verschiet),
word het allemaal wel een beetje érg veel F-4 geweld... Wat mij betreft kun je natuurlijk nimmer genoeg Phantomen bouwen, maar ik kan me zó voorstellen dat overige brouwers daar een ander idee over hebben.

Kortom, enige tijd geleden mijn "dilemma" middels een PB-tje bij P332 kenbaar gemaakt met daarin tevens de vraag of ik wellicht mijn geplande brouwsels zou kunnen aanpassen. Ná zijn fiat te hebben gekregen ben ik dus even mijn zolder-winkel ingedoken en wat vonden we daar...??? Juist ja, een ouwe Monogram A-37 Dragonfly in de schaal 1/48...!!! :D :D :D

Gr. Ruud.

@ Eelcog:
Geweldig leuk idee om met een "gouwe ouwe" aan het begin van je topic te starten. Nou maar hopen dat we niet doodgegooid worden met "Paint it Black"...

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 9:47 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 feb, 2014 12:23 pm
Berichten: 728
Ja Shujaa, fijn om de twee kleintjes in verschillende schalen te bouwen, moest er nu nog iemand met (nieuwe) Trumpeter 1/32 komt aandraven zijn we helemaal gezegend :brouw:

Ik wilde ook wel eens iets anders bouwen tussen de serie F-16's en m'n US Navy kisten door. F-4's worden nu onder handen genomen en daarna ga ik volledig los op de He.111 binnen de BoB.

Ik was aan het twijfelen tussen een Bronco, Cessna O-2 Skymaster, Neptune (maar dan een ombouw) en de Super Tweet. Deze is het geworden dus. De rest kan nog altijd, maar dan wil m'n Canberra PR.9 voor de eyes in the sky GB toch wel eerst klaar hebben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 14:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1700
Flynn schreef:
Ja Shujaa, fijn om de twee kleintjes in verschillende schalen te bouwen, moest er nu nog iemand met (nieuwe) Trumpeter 1/32 komt aandraven zijn we helemaal gezegend :brouw:

Ik wilde ook wel eens iets anders bouwen tussen de serie F-16's en m'n US Navy kisten door. F-4's worden nu onder handen genomen en daarna ga ik volledig los op de He.111 binnen de BoB.

Ik was aan het twijfelen tussen een Bronco, Cessna O-2 Skymaster, Neptune (maar dan een ombouw) en de Super Tweet. Deze is het geworden dus. De rest kan nog altijd, maar dan wil m'n Canberra PR.9 voor de eyes in the sky GB toch wel eerst klaar hebben.


Ah, zó te lezen word jouw Tweet dus een 1/72 (Hasegawa) kitje... Het zou inderdaad wel érg grappig zijn om er dan tevens nog een 1/32 exemplaar bij te zien verschijnen, maar ik denk dat dát niet gaat gebeuren... Als ik me niet vergis is de Trumpy Tweet in de schaal 1/48.

Ik heb nog even gesnuffeld naar een O-2 (Italeri 1/48) om als "strijd-makker" naast de Tweet te zetten, maar kon er niet zo snel eentje vinden (tegen een acceptabele prijs...!). Verder heb ik nog wel twee oude Monogram dozen op de stapel, te weten; een F-8 Crusader en een F-105G Thunderchief. Mocht de bouwtijd het toelaten dan... Lijkt me wel grappig om de Tweet naast een 1-0-5 te zetten, onder het kopje "De grote & de kleine". :lol:

Ik ben benieuwd naar je Canberra Pr.9 voor de Recce-GB. Fraaie keuze ! :brouw:

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 16:32 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Mooie onderwerpen jongens. Ik twijfel nog enorm... De Eduard F-4, de F-8F bearcat van hobbycraft, de F-8E hasegawa, de tamiya A-1J Skyraider, revell F-105... Of toch weer een Mig-21 van eduard. Allen 1/48. Keuzes keuzes... Ik bouw in ieder geval de AFV Club Duster, zo'n voertuig past hier ook mooi tussen!

Groet,

Eelco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 20:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1700
Eelcog schreef:
Mooie onderwerpen jongens. Ik twijfel nog enorm... De Eduard F-4, de F-8F bearcat van hobbycraft, de F-8E hasegawa, de tamiya A-1J Skyraider, revell F-105... Of toch weer een Mig-21 van eduard. Allen 1/48. Keuzes keuzes... Ik bouw in ieder geval de AFV Club Duster, zo'n voertuig past hier ook mooi tussen!

Groet,

Eelco


Wees gerust Eelco, je bent zéér zeker niet de enige die twijfelt. Zo ligt me ook nog een fraaie RA-5C Vigilante (Trumpeter 1/48) aan te staren... Samen met een AIRES cockpit heb ik daar eigenlijk érg veel zin in, maar ik wens deze niet onder de GB-tijdsdruk af te raffelen. Vandaar dat ik dus voor wat Monogram dozen heb gekozen...

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Groepsbouw Vietnam!
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 22:36 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 apr, 2013 20:22 pm
Berichten: 1555
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Ook hier verschillende kandidaten. Ik heb een MiG opgegeven, maar heb ook nog wat 1/35 poppetjes liggen. Als ik de BoB af heb zal ik een keuze maken en die tegelijkertijd met de Luchtverkenner ( ja - ook daar is nog wat keuze ) starten.

_________________
N1K1 1:72 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 8#p1045038

Mil Mi-2 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 25&t=51829

KLM Bo105 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 46&t=50937


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement