Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Huey GB !!!
Ja, ik doe mee! 64%  64%  [ 14 ]
Ik twijfel nog... 36%  36%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 22
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 20 okt, 2014 11:45 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Nou fingers crossed dan, maar je hebt 6 maand dus er is wel wat speling lijkt me. :wink:

De kit zal wel niet heel duur zijn Revell kennende, ik wacht gewoon een goede review af.



Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 31 okt, 2014 0:15 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 29 sep, 2010 22:41 pm
Berichten: 1063
Woonplaats: Putten
Ga definitief meedoen met deze groepsbouw! Op ESM alvast kitje gekocht om straks mee te beginnen. Een amerikaanse UH-1 F met wat aparte mogelijke uitvoeringen. Ook nog een Italiaanse politie in 1:48 komt eraan...
Afbeelding
Gr.Jaap Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 31 okt, 2014 1:07 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Mooi man! :brouw:

Gaaf kitje, krijg er al helemaal zin in.

Binnenkort maar even een topic laten openen. Dan kan iedereen alvast zijn of of haar topic openen, voor eventuele vragen bijvoorbeeld of gewoon omdat het kan. :wink:



Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 03 nov, 2014 22:43 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 29 sep, 2010 22:41 pm
Berichten: 1063
Woonplaats: Putten
Ja, de italiaan in 1:48 ook binnengekomen. Al wat oudere kit uit 2002, maar zat nog in de folie. Sprues mooi detail en leuke decals.
Gaat als het even kan ook gebouwd worden.
Afbeelding
Gr.Jaap Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 nov, 2014 8:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Ook leuk! Zo te zien zou ik dus misschien de decals die bij mijn AB 412 geleverd zijn, ook kunnen gebruiken voor de UH-1D die ik heb liggen.

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 nov, 2014 16:24 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
spiderbrouwer schreef:
, de Italiaan in 1:48 ook binnengekomen. Al wat oudere kit uit 2002, maar zat nog in de folie. Sprues mooi detail en leuke decals.

Mooie uitvoering, ik neem aan dat je voor de Italiaan gaat? Zou mooi staan tussen alle andere grotendeels militaire kisten. :brouw:
MarChant schreef:
Ook leuk! Zo te zien zou ik dus misschien de decals die bij mijn AB 412 geleverd zijn, ook kunnen gebruiken voor de UH-1D die ik heb liggen.

Ik denk het zowat wel ja,. Je het die CARABINIERI decal die over de deur gaat en die zal waarschijnlijk ook wel op de UH-1D passen omdat de D-Deur en de Ab-412-Deur geloof ik even lang zijn. Voor de rest zouden ze allemaal in ieder geval zo bij zo wel moeten passen. Of ze ook de goede afmetingen hebben durf ik niet te zeggen.




Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2014 9:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Volgens mij moet er, met wat aanpassingen en de nieuwe Italeri-decals, van de oude bekende Revell UH-1D best een leuke Carabinieri AB205 te maken zijn. Enige zal zijn, dat het 'registratienummer' niet zal kloppen, omdat de decals natuurlijk bedoeld zijn voor een AB412.

Dus nu begin ik toch echt te twijfelen, welke ik voor de groepsbouw zal doen. Hou ik het bij de AB412 SAR en maak ik de Carabinieri AB205 in mijn eigen tijd, of kan ik het toch beter andersom doen? Voordeel daarvan is dan wel weer, dat ik zonder deadline rustig de tijd kan nemen voor de SAR heli zodat ik een mooi resultaat kan neerzetten voor mijn zoontje. Daarom zou ik alle deelnemers en met name natuurlijk initiatiefnemer mr.vdh willen vragen of ik nog van onderwerp mag veranderen.

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2014 13:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Zolang de groepsbouw nog niet is begonnen, kun je rustig switchen van model. Als het maar een Huey (achtige) is.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2014 13:59 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Als jij van onderwerp wil veranderen is dat geen enkel probleem. :wink:

Ook al vind ik de SAR stiekem wel wat leuker!



Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2014 14:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Dat begrijp ik!

Maar de SAR heli wil ik gewoon echt zo mooi mogelijk gaan maken. Uiteraard wil ik dat met elk model dat ik bouw, echter:

1. Ik vrees dat de deadline van een groepsbouw onbedoeld toch zijn negatieve invloed gaat hebben op de netheid en secuurheid van werken, mezelf kennende;
2. Als ik eerst deze AB205/UH-1D bouw, heb ik toch weer een extra heli-ervaring in de vingers voor de volgende! :wink:
3. De Revell UH-1D lijkt me net een iets eenvoudiger kitje dan de Italeri AB412, dus de kans dat ik hem daadwerkelijk ook afmaak tijdens de groepsbouw is ook wat groter. :lol:

Dus bij deze wil ik graag mijn onderwerp veranderen naar een AB205 Carabinieri. Inmiddels heb ik het ook al aangepast op de Groepsbouw-pagina: http://modelbrouwers.nl/group-builds/hueys/

Uiteraard kunnen anderen, die wellicht eigenlijk ook de SAR hadden willen bouwen maar dat niet deden omdat er al een in het rijtje stond, dit nu alsnog doen!

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement