Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 11:05 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

pimp my ride bcc
cool, ik doe mee 17%  17%  [ 8 ]
maybe, even kijken 22%  22%  [ 10 ]
sorry, misschien een andere keer 61%  61%  [ 28 ]
Totaal aantal stemmen : 46
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 jul, 2009 15:40 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Jan,

Met iedereen bedoel ik dus echt iedereen....ook de vliegtuig-, tank-, scheeps-, auto- en figuurbouwers ( mocht ik groepen vergeten zijn....jullie begrijpen wat ik bedoel ).
Als ik bijvoorbeeld denk aan een kleur rood kan je dus denken aan het rode leger en dan bijvoorbeeld Rusland of China in gedachten hebben....maar ook bijvoorbeeld Ferrari's of bij figuurbouwers Indianen.
Mensen denken te vaak in hun eigen kleine wereldje terwijl er zo veel meer bouwers en interesses zijn.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 jul, 2009 16:43 pm 
hmm, ja ik snap wat je bedoeld arjan, maar zoals gezegd, het was maar een idee, om te proberen om ook mijn steentje bij te dragen :wink: Maar je zou ook een rood vliegtuig kunnen bouwen... :lol: :wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2009 21:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Mmh,..

...kijk dat de legerbouwers het inderdaad af laten weten kan ik ook niets aan doen. Ik vind een BCC best leuk, maar dan wél Community breed, en da's iets wat ik niet terug zie in het pimp my ride gebeuren.

Zelf had ik wellicht een voorstel een RESIN- bouw. Kan je over en weer mooi nieuwe technieken leren, want resin is toch net weer eventjes wat anders en is iets wat voor velen net weer een nieuwe uitdaging kan geven. Natuurlijk kan je er met ieder onderwerp mee uit de voeten.

Groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 23 jul, 2009 10:45 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 jun, 2008 22:26 pm
Berichten: 531
Woonplaats: Begijnendijk, Leuven, Tongeren (België ^^)
Of ga een stapje verder... pimp my ride/flight... (geen idee wat je voor boten kan gebruiken)
Laat de brouwers met hun verbeelding de vrije loop, laat ze vliegtuigen, boten, auto's tanks, treinen, ruimteschepen, raketten, en weet ik veel wat nog allemaal pimpen.
Zoiets als de PARR, maar dan mooi afgewerkt en blingbling ipv roestbakken, en te land ter zee en in de lucht.


Het is maar een idee, dacht ik doe ook een duit in het zakje.

gr, Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: voorstel BCC
BerichtGeplaatst: vr 26 feb, 2010 0:53 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 sep, 2009 18:15 pm
Berichten: 900
Woonplaats: Assen
en wat nou als je een BCC uit 1 bepaald jaar neemt dan kan iedereen wel iets bedenken, neem bijvoorbeeld 1985 dan mag alles wat in 1985 in productie was of is gekomen an deze BCC deelnemen.Dus ook de luchtvaart scheepvaart en militaire modelbrouwers.

_________________
Kenworth wrecker/Over den top Daf's met dieplader/Scania 142 truck met aanhanger/Western Star met Beall tanktrailer/R620 LZV


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: voorstel BCC
BerichtGeplaatst: vr 26 feb, 2010 15:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Aan de huidige BCC kan ook iedereen deelnemen, het onderwerp ... Uit een film, is zo breed dat elke tak van modelbouw kan meedoen.

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: voorstel BCC
BerichtGeplaatst: vr 26 feb, 2010 15:40 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Inderdaad Jogy.

@ Albert-Jan: ik denk dat een jaartal té specifiek wordt en dat je dan beter naar een bepaalde periode kunt kijken zoals in de jaren 80 ipv 1985.
Neem bijvoorbeeld de jaren 60 waarin je het hele Vietnam verhaal mee kan nemen, flower power busjes, etc.
Een andere optie zou kunnen zijn, en ik heb 'm al eerder genoemd, kleur ( zij het letterlijk of figuurlijk )......of wereldregio ( Noord-Amerika, Europa, etc. ).
Keuzes te over.....zolang IEDERE subgroep maar een onderwerp kan vinden.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: voorstel BCC
BerichtGeplaatst: vr 26 feb, 2010 21:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 sep, 2009 18:15 pm
Berichten: 900
Woonplaats: Assen
Ja het lijkt mij leuk helemaal dat idee van kleur of tijdperk.
Wat betreft mijn voorstel doe ik gewoon een suggestie en als je er wat leuks mee kan dan vooral doen, ik wil ook wel eens meedoen alleen zit het afriezen naar brouwersdagen en beurzen er momenteel niet in.

_________________
Kenworth wrecker/Over den top Daf's met dieplader/Scania 142 truck met aanhanger/Western Star met Beall tanktrailer/R620 LZV


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: voorstel BCC
BerichtGeplaatst: wo 31 maart, 2010 13:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Arjan Ouwendijk schreef:
Inderdaad Jogy.

@ Albert-Jan: ik denk dat een jaartal té specifiek wordt en dat je dan beter naar een bepaalde periode kunt kijken zoals in de jaren 80 ipv 1985.
Neem bijvoorbeeld de jaren 60 waarin je het hele Vietnam verhaal mee kan nemen, flower power busjes, etc.
Een andere optie zou kunnen zijn, en ik heb 'm al eerder genoemd, kleur ( zij het letterlijk of figuurlijk )......of wereldregio ( Noord-Amerika, Europa, etc. ).
Keuzes te over.....zolang IEDERE subgroep maar een onderwerp kan vinden.

Gr. Arjan


Regio hadden we op zich al een keertje gehad, nml "als het maar nederlands of Belgisch is" , vond ik overigens een erg leuk thema. Vind de huidige BCC overigens ook erg leuk. helaas zit mijn bouwagenda alleen voorlopig vol en derhalve van mij dit keer geen bijdrage.

Groetjes, nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement