Dank je Onne en Martin!
Jah, alle chassis, op de high Roof na, in de lak, die nu aan het uitharden zijn, kan ik weer even aan deze verder.
Leuk hé, als je meerdere projecten hebt.
Het was nu vooral de beurt aan het glaswerk en het sluiten van de cabine.
In de binnenkant heb ik nog een soort van gordijn gemaakt, waarbij het midden omhoog gerold is.
Nu is dit héél moeilijk te zien, maar het gaat om het idee.
Vervolgens de deurpanlene en hemeltje erin geplaatst en de raamkozijntjes, die al gemaakt waren, aan de buitenzijde van de portier ruiten geplakt met clear weld, wat transparant opdroogt.
Let wel, de ruiten lijken héél grof, maar dat is de vervelende macrostand die alles ziet.
Het kleine ruitje in de deur is van 1mm dik transparant gemaakt en in het kozijn geklemd, dus bij deze geen lijm gebruikt.
Dan de voorruit die ik deze keer van 0,4mm transparant heb gemaakt.
Bij de FLA set-back had ik de ruit van de kit gebruikt, maar deze keer wilde ik iets verfijnder zijn, en heb de ruit in het midden doorgesneden.
Dan de twee helften op de binnenste ruitstijl geplakt, waardoor de ruit in een veel realistischere hoek staat dan die van de kit versie.
Als laatste met een stripje halfrond de buitenste middensteun gemaakt, en hierbij wordt de naad van de 2 ruithelften afgedekt.
En dan nu maar de rest van de details af gaan werken, het is niet veel werk meer, maar wel waar nog even een hoop tijd in gestoken moet worden.
Dit was hem weer voor vandaag en tot de volgende maar weer!
Hermann.