Dank je Richard.
Ik ben nog steeds met de cabine bezig, en voorlopig zal dat ook nog wel zo blijven denk ik. Het voorfront hang er in de scharnieren werken zoals ik het in gedachten had en ook de deuren kunnen openen zonder dat ze tegen het voorfront komen.
Het volgende is nu om alle deurnaden precies goed te krijgen en daarom moet het voorfront, wanneer het dicht is, precies goed hangen. Daarom heb ik aan beide zijden een soort van sluitingen gemaakt waar het front in klikt en dus altijd precies goed blijft zitten. En dat is dan weer nodig om de voorste deurnaad precies goed te krijgen en te houden, want een tiende van een mm verschil zie je, en dat is geen gezicht.
Tussendoor ben ik met de bumper bezig geweest, maar dat viel deze keer mee.
Ik had hier al een FMX cabine van A&N liggen en daar zat natuurlijk ook een bumper bij. En de vraag die ik mezelf heb gesteld is of dat ik die bumper zelf beter zou kunnen maken dan deze van A&N. En het antwoord is simpel. Nee, de A&N bumper ziet er prima uit en daarom ga ik die maar gebruiken, zoals ook de stoelen en nog wat meer kleine onderdelen.
Eerst maar weer een paar plaatjes.
Gr. Zeger