eventjes off-topic misschien?
AdV-Online schreef:
Ik denk dat in Jabbeke ook een stukje emotie mee speelt bij het jureren.
Ik denk dat je daar sowieso niet omheen kan, juryleden zijn ook maar mensen.
Ook het zogezegd "anonieme" jureren is het eigenlijk niet, een jurylid moet bijvoorbeeld model "A16" jureren, hij komt bij een tafel en ziet de andere modellen van dezelfde bouwer staan en in gedachten ziet hij zelfs de bouwer zelf staan ingeval de jurering na sluitingstijd gebeurt, wanneer de jurering tijdens de openingsuren gebeurt, staat hij vaak oog in oog met de bouwer, personen die in de meeste gevallen elkaar sinds lang kennen.
Elk jurylid doet natuurlijk zijn uiterste best om zo objectief mogelijk te blijven (daar ga ik toch van uit).
Soms heb je natuurlijk pech dat de concurrentie "moordend" is (bv Zeger met zijn 3e plaats voor zijn Volvo kraan, maar ja, als je moet opkomen tegen bijvoorbeeld die gigantische betonpomp...).
Maar toch komt kwaliteit altijd weer naar boven, getuige de vele "podiumplaatsen" die jullie met zijn allen behaald hebben, waarvoor ook van mijn kant een dikke proficiat
.
En nu weer back on-topic pleazzzze (wie hier wil op reageren, misschien een apart topic openen, heren mods?)