@ Zeger: inderaad, zou wel eens mooie foto's op kunnen leveren de Daf en Ginaf langs elkaar. Maar eens regelen volgend jaar
@ Johannes: de stuurstang loopt inderdaad dermate dicht langs de cabine steun dat de schokbreker er nog niet op kan.
Even kijken hoeveel je er straks nog van ziet, stuurstang kan niet verder naar buiten anders zit ik weer met mijn spatborden en buiten dat is het geen gezicht als deze te ver van het chassis af zit.
@ Eric: Thanks
Weet niet in hoeverre ik een fout gemaakt heb met het vermaken van het chassis maar het voorspatbord zat een stuk te laag en sloot niet aan op de onderkant van de cabine.
Heb nu een bevestigingspunt gemaakt wat een paar mm hoger zit en nu sluit het wel mooi aan.
Weet niet of dit een bekend probleem is bij deze kit?
Verder is de dieseltank gemonteerd en de naafdoppen van de voorwielen zitten erop.
Ook de deksel van de accubak is zwart gemaakt en morgen ga ik de uitlaatsteun spuiten en monteren.
Enige wat ik dan nog moet doen (voorlopig) is een motorblok monteren, de voorbumper, ruitenwissers en de bijrijdersspiegel.