Bazzz schreef:
Ziet er zeker goed uit Bryan
Je hebt er toch een goed ogende cabine van gemaakt, alleen de ruimte tussen de kap en de bumper lijkt inderdaad wat groot.
Ik dacht al eens een kleuren tekeningetje van je gezien te hebben van hoe hij moet worden.
Maar als je het mij vraagt zou ik hem typisch duits groen kleurtje geven (soort van dat leger groen, maar dan niet mat) met een rode gril, dat lijkt mij meer spreken.
Natuurlijk is het jou wagen en natuurlijk jou beslissing welke kleur er op komt, en dat van mij zomaar een idee
In ieder geval veel succes met het spuitwerk.
Groeten Sebas.
Die kap staat inderdaad nog een beetje hoog, dat hebben jullie goed gezien! Maar ik weet nog niet of ik de cabine wat naar beneden ga zetten, ik vind hem wel stoer ogen, ik wacht even af hoe het smoelt met de bumper in de juiste kleur...
En het rood van de grille, daar heb je wel gelijk in, maar ik wil de kleur aanhouden die ook op de aanhanger/schietsalon komt, namelijk een ivoortint.
Ik heb ook de spiegels met steunen er op gemaakt en net voor de regendruppels was ik klaar met de laag blanke lak! Het rood is van Tamiya en er waren wel 4 lagen nodig voor het een beetje netjes wilde dekken. De voelsprieten zijn zwart geworden met een witte knop er op.

Ik ben best wel tevreden over de looks!
Groet, Bryan
PS. Hier samen met de kikkerDAF: