Min of meer uit nood is dit projekt op dit moment geboren.
Afgelopen week was ik met vakantie in Oostenrijk en had me op m'n vakantieadres enige zaken van Heinz laten bezorgen, waaronder de dumpertrailer van Italeri.
Omdat ik niet zo zeker van het goede weer was, had ik wat spulletjes meegenomen om wat te kunnen plakken
En jullie raden het al, het weer was kl#*te en heb ik het een en ander in elkaar gezet.
De bedoeling is een Scania R620 met laag dak te maken, 6x4 (KFS conversie setje) en daarachter de dumpertrailer.
De R620 had ik al eens een beginnetje mee gemaakt, maar na een dryfit vond ik het zelf geen succes met die spoiler en heb ik die er dus afgehaald en ga ik er een topline dakspoiler opzetten.
Dit was dus de eerste opzet. De kleurstelling blijft.

Nu gaat de cabine er ongeveer zo uitzien.

Het chassis staat ook al gedeeltelijk in elkaar en moet Scania donkergrijs worden van kleur. Net zoals het chassis van de R420 die ik ook nog aan het bouwen ben.

Verder is het de bedoeling dat er Scanianaven in de aangedreven assen komen, de velgen in een blauwe kleur komen. Traanplaat op het chassis. Wat lampen links en rechts en de rest moet ik nog bekijken als het projekt verder vordert.
Ook wil ik nog iets met, ik denk, een donkerrode kleur doen om het blauw wat te breken.
Daar moet ik me nog wat voor te binnen laten schieten of jullie moeten een briljant idee hebben natuurlijk
Natuurlijk heb ik met de dumpertrailer ook een begin gemaakt.

Ook de dumper wordt in de blauwe kleuren uitgevoerd, maar ook daar komt dan wat rood in terug.

Nou, wat vinden jullie ervan
Commentaar, tips, kritiek, ik hoor het wel