Dank voor alle mooie woorden. Tijd voor een kleine update. We zijn er bijna.
Even wat aandacht voor een paar details.
Een niet onbelangrijk detail is uiteraard het plaatsen en uitlijnen van de wielen.
En gelukkig raken ze alle 4 de bodem.
Van boven gezien.
En nog eens van de voorzijde.
De spiegels op de plaats gebogen, en voorzien van een chroomlaagje op de spiegelzijde.
De achtervleugel geplaatst. Ik heb uiteindelijk de decals niet meer met een clearcoat behandeld. Dit omdat ik het op deze wijze precies de goede kleur en glans vond hebben. Ondertussen de wagen alvast op de display bodem gemonteerd. Op die manier hoef ik de auto zef niet steeds weer vast te pakken bij het plaatsen en monteren van de vleugels.
En de voorvleugel geplaatst.
De kit voorziet in mooie moeren voor de wielen.
Hier een detailfoto van het eindresultaat. Ik ben tevreden met de keuze om de messing velgen te polijsten in plaats van "goud" te spuiten.
Het achterlicht geplaatst.
Volgens de manual moest de steun op de bovenzijde van de vleugel zwart worden. Op de foto's van de auto van Schumacher in Melbourne kun je zien dat het wit was. Dus ook hier wit.
De camera bovenop de airbox. In 1996 waren die camera's nog behoorlijk omvangrijk.
En de antenne op de body. Een FE deel waardoor het mooi dun is gebleven.
Maar er zijn ook details onzichtbaar geworden. Naast de al eerder genoemde details op de wielnaven die nu voor altijd in de velg verborgen zitten, zijn er nog de zorgvuldig door mij zwart gemaakte pedalen, die absoluut niet meer te zien zijn.
Gelukkig hebben we de foto's nog moeten we maar denken.
De komende update zal de laatste zijn van het complete model op de display met een display foto.