Hartelijk dank voor alle complimenten en tips.
Het kost best wat discipline om bij elk klein stapje weer foto’s te maken. In dit geval meer dan 200.
Maar gezien de waardering op dit forum is dat voor mij zeker de moeite waard.
@Odorf.
Dank voor de opbouwende kritiek. Niet mierenzeurderig, al was het maar omdat de schaal ernaar is.
Die uitlaat wordt nog weer wat donker gemaakt. Gewoon vergeten. Bij de afbouw bleek dat de rechter uitlaat toch ruim een halve mm te lang was. Dat zie ik dan omdat ik de wagen op millimeter papier heb staan om de wielen en vleugels er recht op de monteren.
Ik heb toen een heel klein stukje van die uitlaat verwijderd. En niet opnieuw donker gemaakt.
Is inmiddels gebeurd.
Goede tip voor de spiegels. Die oppervlakten kreeg ik niet goed glad. Omdat die spiegels van 3mm niet goed vast te houden zijn bij het schuren.
Als ik een tangetje gebruik, beschadig ik de spiegel zelf teveel. Door dat zachte witmetaal.
Dus goede tip van die rondjes. Maar dan moet ik nog even op zoek naar iets waarmee ik een rondje van 2,5 mm kan uitponsen.
Dat het wat op een dragster lijkt komt door die steunen van de rollbar die bij Roger Williamson naar voren de cockpit inliepen. Dat hebben die dragsters ook, samen met een type airbox wat erg lijkt op deze.
Dat was uniek voor de wagen van Williamson. Purdy die achter hem reed in hetzelfde type March had de steunen naar achteren, zoals gebruikelijk.
Die steunen naar voren, liepen de cockpit in, en belemmerde de toch al minieme bewegingsruimte van de coureur nogal.
Dus op naar de Ferrari.
Maar nog heel even wachten.
Mijn lieftallige echtgenote vond dat als ik dit kan, ik toch ook zeker een bed, wat kasten en een dressoir van Ikea mooi recht en precies in elkaar moet kunnen zetten
En uiteraard geef ik daar gehoor aan.
Nogmaals dank, en tot het volgende project, de Ferrari dan maar.