Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 11:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 jun, 2019 21:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 okt, 2014 10:50 am
Berichten: 426
Deb,

Geweldig om te horen dat je uit de sh*t gekomen bent en vasthouden die positieve spirrit !!!
Ik zou willen dat ik dat ook kon :cry:
Misschien door jouw brouwsels te volgen, het ziet er in ieder geval goed uit tot zover en er staat nog genoeg in de wachtrij.
Dus mijn volgmodus staat op "ON"

Henri

_________________
I give up the fight, the deamen wins


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 26 jun, 2019 22:26 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Thanks Bert en Henri...

Ik hoop dat je positiviteit mag halen uit mijn bezigheden hier, Henri.
Wat ik kan kunnen anderen ook en een jaar geleden had ik iedereen uitgelachen die zei dat het goed zou komen. Toch sta ik nu hier en ben daar heel dankbaar voor. Voor mij waren "zelfrespect" en "van mijzelf durven houden" de sleutels naar beter. Je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt. ;)

Deb

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 27 jun, 2019 13:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
De bodemplaat en de voorpoten zijn inmiddels van gelijke hoogte. Het kostte wat schuurwerk, maar nu is het dan ook één strakke lijn. :)

photo 479329

En de laatste verstevigingen voor het plamuren kan beginnen worden aangebracht. Stukjes "afval" worden tussen de bodem en de body vastgezet met secondenlijm, zodat straks bij het vastpakken de body niet meer kan bewegen. Dit zou ervoor kunnen zorgen dat er scheuren in de geplamuurde delen zouden kunnen ontstaan en dat gaan we niet willen. Het zekere voor het onzekere dus. ;)

photo 479328

Nu alleen nog de andere zijde en dan kan het plamuurplezier beginnen! :) Vind dat persoonlijk altijd een heel leuk en dankbaar werkje...

Deb ;)

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 27 jun, 2019 15:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4367
Woonplaats: Aartselaar
Debbytje gij liever dan ik , ik heb dat jaren in het echt gedaan ik baal ervan te eentonig en veel vuiligheid van
Suc 6 met het schuren
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 14 jul, 2019 17:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Het volgende heb ik net in de afdeling motoren gemeld en dat geldt ook voor deze hotrod...

Deze Honda was al een "vervanger" voor de Yamaha van Harada, omdat er toch echt eerst een spuitcabine moet komen en ik ben maar niet NOG een bouwverslag begonnen na alle ellende hier en nu achter de schermen werkend aan de Revell 1/8 Triumph Tiger 100, want ik wordt helemaal gaar van allerlei lopende projecten die dan links en rechts weer opgepakt worden.
Belangrijker is dat ik volop merk dat ik geniet van de bouw van de Triumph zonder verslag. Gewoon lekker mijn eigen ding doen en het plezier in de hobby is enorm. Misschien ben ik dan toch iemand die liever bouwt zonder heel veel tekst en uitleg en die gewoon liever zonder "pottenkijkers" lekker haar eigen dingetje doet... Ik heb daarom besloten te stoppen met verslagen maken tijdens de bouw en verder te gaan op de manier waarop ik nu met de Triumph bezig ben. Zijn mijn modellen klaar, dan komen ze wel bij de eindfoto's zonder verslagen.
Mods: jullie mogen gerust de verslagen verwijderen of dicht gooien... eindfoto's komen toch wel. ;)

Deb

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 jul, 2019 7:31 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4367
Woonplaats: Aartselaar
Wel beste Deb dit vind ik nu echt spijtig , ik bouw ook liever dan typen maar ik vind dat het erbij hoort zeker bij speciale zaken , b.v. hoe je zaken oplost of problemen omzeilt of hersteld
Maar ja het is zoals het is he suc6 met modelbouw en met je verdere leven en we horen ( zien ) elkaar wel na iedere bouw of project
Ik vond het leuk trouwens bij iedereen die iets toont of uitlegt hoe hij of zij werkt en daar leren we veel van
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 jul, 2019 14:43 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21288
Woonplaats: Bodegraven
Ben het wel met Marc eens, Debbie, maarre, je springt weer lekker he, net als vroeger, kitje hier, kitje daar. Ik heb mij altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien als alles door elkaar aan elkaar gebouwd is :lol: :evil: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 jul, 2019 22:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tsja Bertus...Het is dat Bodegraven helaas niet vlak naast Doetinchem ligt, maar ook jij bent uiteraard altijd van harte welkom , dus.... Mocht je ooit écht willen zien hoe het eruit ziet als je eens wat dichterbij bent, schroom niet! De koffie staat hier altijd klaar! ;)

Deb

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement