En daar hebben we eindelijk het eerste werk... Door drukte en de daaropvolgende bouwdip heb ik sinds het afronden van de RSO Steyr ergens begin december, niet meer gebrouwd. En als ik lange tijd niet gebrouwd heb, dan is de zin er niet echt om weer te beginnen, en al zeker niet voor kits die ik historisch correct wil hebben.
Het lijdend voorwerp is dan het slachtoffer van een brouwimpuls geworden, die er kwam door veel gepraat over brouwen op de chat

Aangezien ik sowieso van plan was om deze kit recht uit de doos (RUDD) te gaan bouwen, is dit het ideale model om 'er weer in te komen'.
Ik ben ongeveer anderhalf uur bezig geweest met de eerste brouwstappen, en daarin heb ik niet meer gedaan dan wat onderdeeltjes uit het gietraam halen, wat opschuren en schoonmaken, en dryfitten. Maar het viel me wel mee

Ik ga gewoon beginnen met de inhoud van de doos. 52 onderdeeltjes zouden er moeten inzitten, en dat over een zwarte, gele en clearparts sprue. Die laatste staat niet op de foto, wegens de foto was barslecht.
In het algemeen zijn de foto's iets minder, waarvoor mijn excuses. Mijn camera is namelijk gevallen op skireis, met mij erbovenop, en het schermpje is dus kapot. Ik kan dus niet zien of die ingesteld staat op macrostand, normaal, of veraf... Of zelfs maar zien waarvan ik een foto maak, tot ik het op pc zet.

Dus, foto's!

En dan kon ik beginnen met de constructie van de achtervleugel, die best wel leuk is. Aantal aparte onderdelen daarbij, en dat zie je op de foto

En in dryfit (het past allemaal best wel redelijk) geeft dat ongeveer het volgende:

Verder dan dat ben ik niet gekomen, want eerst gaan de afzonderlijke delen van de vleugel geprimerd, gespoten en gedecalled worden, anders kan ik er nooit meer bij.