Nop, gaat voor dit model in elk geval niet gebeuren, het zit er al op. De verf was wel erg dun, dus ik gok dat het wel wat doorschijnt, maar het is ook een test project, om te kijken of ik tevreden ben met het resultaat. Wel bedankt voor de tip voor de clear versies, die overigens in de Tamiya handleiding niet genoemd worden, zodat ik die kan pakken voor de TA22 Celica. (die moet in elk geval beter worden dan dit project)
Update:
Wat een werk, dat plastic door krijgen zonder dat het barst, maar het is goed genoeg gelukt. (wel wat barstjes, maar die gingen onder de zwarte verf)
2 uur krassen en snijden en daarna krap aan 30 min schilderen leverde een 'aquarium' met 2 gaten (open dakje en raam links eruit) en een ingekort raam. De zwarte 'grondlaag' zit nu aan de binnenkant en op de rand van het open dakje. De richtingaanwijzers en de achterlichten zijn geschilderd.

Op dit moment staat de vraag bij het celicas.eu forum uit om uit te zoeken of dit een pre of post facelift is en om dan van de juiste versie foto's te krijgen van het interieur. Dit is of lichtgrijs of zwart met een lichte dakbekleding.
Op het zelfde forum heb ik al wel gezien dat ik de contourlights op de bumper al voor niets geschilderd heb. De Nederlandse versie heeft die dingen niet, dus ik ga ze er ook niet op plakken. De knippers op de zijschermen zijn in elk geval wit, dus dat ik die niet geschilderd heb is niet erg.

Ik heb ook al gezien dat de deur toch dicht blijft. Het deurpaneel in de kit is dikker dan de deur en aan de kopse kant, die met een open deur zichtbaar wordt, afwezig. Dit gaat best wel veel werk worden om dat echt fatsoenlijk te krijgen, dusdanig veel dat ik even 'lui' ben en het bij het pen raam en dakje houd. Dingen weg snijden en open zetten vind ik tot daar aan toe, maar stukken erbij plakken en er iets fatsoenlijks van maken gaat me nu nog niet lukken denk ik. (en na 3 uur geconcentreerd bezig een stevige migraine aanval

, dus maar even rusten)