En daar gaat ie dan. Er is nog tijd om een modelletje erbij te maken. De keuze is gevallen op de MiniArt Tempo A400 in de uitvoering van het Deutsches Rotes Kreuz. De afbeelding op de box is zo leuk dat ik daarvoor gevallen ben. In de handleiding staan twee uitvoeringen van het duitse rode kruis, één wit en deze uitvoering in beige.

Ook dat koppie achter het raam vond ik heel schattig en daarom heb ik ook een figurenset aangeschaft van Master Box Ltd. Ik hoop dat de Maquis in de box niet al te beledigd zijn, nu ze als ambulancepersoneel in Duitsland aan de slag moeten.

De sprues van de driewieler zien er echt top uit. Alles strak, geen flash, leuk gedetailleerd. Dat ben ik op het moment wel anders gewend bij de X-planes. Ook het glaswerk, de PE-set en de decals zien er allemaal prima uit.

En de handleiding is netjes en duidelijk uitgevoerd, je zou hem haast in de boekenkast zetten

De sprue met de figuren is ook niet slecht. Vergeleken met de driewieler wel wat ruwer afgewerkt. Maar ik moet er sowieso aan gaan sleutelen, want die staande figuren zullen zich een beetje op moeten vouwen om in de driewieler te passen.

Ik kan aan de slag. Starten met de carosserie zover op te bouwen dat ik de figuren kan gaan (aan)passen. Ondertussen loopt de bestelling van de verf.