Normaal begin je met plaatje 1 --> Onderdeel 1 vastlijmen aan onderdeel 2.
Dat is met deze toch anders. Een bouwhandleiding is er niet. Ik ben begonnen met het zoeken naar informatiefilmpjes op youtube: Hoe die-cast modellen te 'slopen'. Borensetje erbij en eerst een dunne boor (1,5 en 2 mm) om de kern door te boren. Vervolgens met een dikke boor (4 en 4,5 mm) de kop 'kapot' te boren.

De bodemplaat liet toen mooi los.

Vervolgens met beleid de verschillende onderdelen (deels kunststof en deels metaal) verwijderen. De lampen op de bumper moest ik iets verschuiven en toen kon ik hem er zo uitdraaien. Ik heb dit wel even opgeschreven, want bij de montage moet ik dit juist weer andersom doen om het weer in elkaar te zetten.

Vervolgens had ik wat losse onderdelen.

De bumper en motorkap heb ik een dag in de remvloeistof gehad, maar toen ik de verf eraf wilde poetsen met een tandenborstel, gebeurde er eigenlijk niet zoveel.

Ik heb vanmiddag dan ook maar een klein busje verf-afbijt gehaald. Hopelijk gaat dat beter.
Verder heb ik geprobeerd om de gaten waar de klink(pop?)nagels in zaten iets uit te boren om als laatste straks met een dunne zelftapper de bodemplaat weer aan de romp te kunnen bevestigen. Als dat niet lukt, dan zal er wellicht gelijmd moeten worden, maar dat is voor later zorg.