Inmiddels zijn er weer wat vorderingen te melden. Hoewel het geen heel gemakkelijke kit is en er over de nauwkeurigheid zeker te twisten valt, beleef ik toch een hoop plezier aan de kit. Het resin is vrij zacht, dus schuurt lekker snel weg en tot nu toe heb ik nog niet heel veel tegenslag met de kit gehad.
Ik heb twee kleine stukjes uit de tip van de vleugels geschuurd. Hier komen straks de navigatielichten te zitten.

Dan kunnen de vleugels gelijmd worden. De fit was best goed. Gelukkig had ik de ijzerdraadjes goed uitgelijnd. Daarna de plamuur aangebracht en opgeschuurd.

Op de vleugels zitten zoals gezegd geen flap track fairings. Deze heb ik van dus van styreen zelf gemaakt en aangebracht.

Ook heb ik zelf een nieuw voorste onderstel gemaakt. Ik vind degene die bij het model komt veel te dik en dan zou het net een speelgoed vliegtuig lijken :p. Ook de wielen heb ik geschuurd aangezien die ook wat grof waren uitgevoerd.

Uiteindelijk heb ik besloten eerst de motoren te lijmen en daarna pas de rest van de staart. Ik was bang dat ik er voor het schuren anders niet meer goed bij zou kunnen en de staart zou kunnen beschadigen.

Na enig schuurwerk van de motoren kan de rest van de staart gelijmd worden.

Na het aanbrengen van de plamuur, het schuren en spuiten in de primer is dit de status op het moment.

Op een paar plekken moet ik hem nog bij schuren, maar dan is hij bijna zo ver om in de witte lak gespoten te gaan worden.
Wordt vervolgd!