Weet ik eigenlijk niet, ik denk dat het geprint resin is vanwege de details, maar zeker weet ik niet niet.
Ik had nog wat spullen nodig bij Super Hobby, en daar hadden ze de CMK motor ook, die heb ik meebesteld. Die is overigens anders als die in mijn kit, ik zag op de foto's dat b.v. de cilinders een vierkant i.p.v. een ronde bevestiging hebben waardoor ze altijd goed geplaatst zijn.
(de motor komt uit de nieuwere Bristol M1C, die had ook een Le Rhône.
Daardoor ook weer wat zin gehad verder te werken aan het kitje, het blijkt overigens dat de bijgevoegde resin motor ondermaats is, want de accurate Copper State motor past bij lange na niet in de Special Hobby motorkap.
Die heeft echter de schaaldikte van het pantser van een Tiger tank, na de Dremel, grof schuurpapier en heel veel passen, en tot slot fijn schuurpapier... past het zowaar ook nog.

Het asje van de SH kit moest ~1,5mm ingekort worden, de diameter is exact hetzelfde. Daarnaast moest de ring waar de bougiekabels aan komen, die meegegoten is in het brandschot van de SH kit, verwijderd worden omdat deze bij de CSM motor netjes als een los onderdeel bijgeleverd is.
De CSM motor heeft vandaag een verfjasje gehad en ligt nu in een bakje te drogen. De motor en motorkap passen nu dus goed op de romp, echter, de "oortjes" die de ronde motorkap aan de vierkante romp stroomlijnen komen qua vorm niet eens in de buurt -maar dat lossen we wel weer op
Groeten Jeroen