Even een gat in de updates, ik was aan het worstelen met de beglazing en op het werk is me, wegens personeelsgebrek, gevraagd tot het einde van het jaar in de productie bij te springen. Dit houdt in dat ik ook weer in de ploegendienst meedraai en dat was wel weer even wennen
.
Het glaswerk kreeg ik met handmatig schuren en polijsten niet naar mijn zin. De Ferm multi tool bood echter uitkomst, het enige nadeel was dat het modelbouwbureau onder de spettertjes polijstpasta en vezels van de borstel zat
.
Verder de romp in elkaar gezet. De linkerhelft stak zo'n 6 mm boven de de rechter uit. Met een hete luchtpistool heb ik deze voorzichtig weer terug gebogen.
Voor de zekerheid wat lood onder de vloer aangebracht. Ik weet niet of dit echt nodig is, maar better save than sorry.
Vloertje en achterwand aangebracht.
Dry fit van het glaswerk ziet er redelijk uit.
En net als René bij zijn SAR bouw het gat tussen de motor en de rotorkop dichtgemaakt en e.e.a. geplamuurd.
Nu hopen dat het weer komende dagen wat opklaart, dan kan ik verder met het spuitwerk van de cockpit.
Gr. Sjaak