Dank allen voor de reacties.
Tja die opmerking over de panel lines had ik een eerder stadium ook van Markie ontvangen via de app: "Heb jij je eigen Airfix canyons gemaakt".
Ik vond het meevallen, maar nu meerdere mensen het hierover hebben, dan zal dat toch wellicht het geval zijn.
Ik had er enigszins rekening mee gehouden, ten onrechte dus, dat de verf ook nog wat zou doen qua opvulling van de panel lines, maar die Vallejo is bijna Alclad like. Nu laat ik het hierbij en wellicht dat door de decals en wat verwering dit minder impact heeft.
Bij een volgend Heller/Smer projectje, zal ik mijn scriber maar 1 of 2 x langs meetlint halen, dit heb ik nu 3 keer gedaan, zonder echt druk uit te oefenen op de scriber..
mr.vdh schreef:
Mooi werk, de metallic verf lijkt er ook goed op te zitten. Zie je veel verschil tussen Vallejo en Aclad qua eindresultaat?D.J.
Nee niet echt, Alcald is mijn inziens dunner qua substantie en glimt net ff iets meer. Maar Vallejo is reukloos ten opzichte van Alclad

.
Shake schreef:
Ik moet zeggen dat ik het rescriben wel goed gelukt vindt. Alleen bij het hoogteroer lijkt het wat minder strak uitgevallen, zie je nog mogelijkheden dit om dit bij te werken?Gr. Sjaak
Het hoogte roer is de orginele panelline van Heller zelf, daar heb ik niets mee gedaan en dat laat ik verder ook zo.
Cheerz
Barry