Vandaag heb ik de wielophanging in elkaar gelijmd. En om maar recht voor zijn rapa te zijn, het was KUT. Heel erg moeilijk in elkaar te lijmen, past niet goed en het zit schots en scheef. Maar toch zit het nu redelijk in elkaar:
Zo nu was de uitlaat klaar, maar ja daar hoort ook een soort van spruitstuk achtig iets bij. Dus weer mijn styreen en tin erbij gepakt en met wat boren, vijlen en lijmen was dit het resultaat:
Daarna gaten in het motorblok gemaakt voor montage, ziet er goed uit al zeg ik het zelf:
Alleen nog even de uitlaatpijp aansluiten en een volledig uitlaatsysteem is gescatched:
Zoals te zien op de foto had ik de pleisters nodig, het heeft mer letterlijk bloed, zweet en tranen bezorgd vandaag
. Oh ja, als ik de uitlaat niet zelf had gemaakt was het dit geworden:
Ikzelf vind het stukken beter
En zo langzaam maar zeker begit mijn werkplek aardig leeg te worden:
Nu moet ik die Dixi gauw een jas aantrekken en de details afschilderen. De einstraap naderd
Gerwin