De eerste maand is al weer bijna voorbij, dan wordt het zo langzamer hand eens tijd voor een update.
De foto's geuploed en klik een witte popup....... WAT!!! alweer dik twee maanden niet meer iets geschreven hier. je moest je schamen Arjan.
Maar goed zoals gezegd de foto's staan in de map nu nog wat tekst erbij.
waar waren we gebleven. ojaa ik had die dik opliggende dingen op de vleugel aangepakt.
Nu had Academy de rolroeren aan de bovenkant en onderkant voorzien van een dik patroon.
De waren zo dik dat ze dikker waren dan de vlegel.
Gelukkig is schuurpapier gewillig.
rechts origineel, links bijna klaar met het schuren.

Ook was de onderkant van de vleugel van allerlei detail voorzien en die was op alle reverentie foto's gewoon vlak.
Dus vulmiddel en schuren en vullen en schuren enz. enz.

De zijkant had rare gaatjes of iets. weg ermee dat moest glad.
Tevens wat sinkholes meegepakt
Weer vulmiddel en schuren en vullen en schuren enz. enz.

De dikke banden over de motorgondel zijn er in het echt ook niet.
eerst heb ik deze gebruikt om mijn scribber er langs te halen en dan weg schuren zodat ik een gescribte band over hield.

Alleen nu was de neus ook te groot. (die sloot netjes aan op een dikke band) die ik er net vanaf heb gehaald.
Dit was ook weer een beetje kleiner diameter vijlen en schuren zodat het weer netjes aansloot.

De originele cockpit heb ik nagenoeg kaal gemaakt en weer opgebouwd.

Van Evergreen een nieuwe bodemplaat gemaakt, een hendeltje en voetenstuur van getrokken gietraam en de originele (aangepaste) stuurknuppel.

een plankje voor de radio gemaakt.( deze stond bij Academy op de grond, achter de stoel)
De radio zoals bij de kit zat.

op het plankje na wat verbouwen

en dan heb ik de hoogteroeren nog aangepakt deze wilde ik onder een hoek monteren. zie ik op veel foto's terugkomen dat ze omhoog staan.
orgineel.

Los halen en ook hier weer het overvloedige detail wegwerken.

en nog iets van een scharnierpunt maken.

En dan heb je soms een moment van even kijken hoe het er als geheel nu uit komt te zien.
Even alles los in elkaar zetten.

Dit was het weer.
Volgende update zit de eerste verf erop.
Grtz Arjan