Dat naadje opvullen was in principe zo gelukt, maar ik heb wat zitten klooien met de overgang van het 'glaswerk' en het normale plastic. Waar bij een normale heli de overgang zit tussen dat glaswerk en het plastic, zijn nu de ramen kleiner. Vandaar die frames. Er is dus een vervelende overgang die met name aan diezelfde rechterzijde zichtbaar was. Na wat schuur- en plamuurwerk is het wel iets bijgewerkt, maar heb ik het niet erg onzichtbaar strak weten weg te werken. Op onderstaande foto de linker helft, die wel goed gelukt is.
Vervolgens verder met het hoofdlandingsgestel. Eén van de 'A'-poten had ik al gemaakt, de andere moest nog. Om een stevige verbinding tussen de hoofdpoot (van romp naar A-poot) te krijgen, heb ik een staafje styreen van 0,5 mm ingeboord en ingelijmd. De hoofdpoten zelf heb ik voorzien van dunne reepjes aluminium om een beetje reliëf op de poot te krijgen, dat zat ook op de originele poot van de kit. De wielen heb ik ook opgeschoond.
Vervolgens de A-poten in de romp gelijmd en een halve dag laten drogen, de heli kan er nu nog niet op staan, vandaar omgekeerd en kleine toetjesbekers (van het Kerstdiner van gisteravond) eronder voor de juiste afstand.
Daarna de hoofdpoten aan de onderzijde iets afgeschuind voor de juiste aansluitingshoek en een gaatje van 0,6 mm geboord wat over het pennetje past. Daarna de poot stukje bij beetje inkorten totdat het lang (of kort) genoeg was om het vast te kunnen lijmen. Nu is er voldoende stevigheid en kan de heli normaal op haar pootjes staan.
Op de rechterzijde zijn 2 opstapsteunen aangebracht zodat je naar de hoofdrotor kunt klimmen. Op foto's van de echte zitten ze niet aan de linkerkant.
De poten kunnen nu ook geverfd worden, daarna afplakken en het rode vlak aanbrengen. Brengt wat kleur in de brouwerij.