tsjopper bob schreef:
Maar goed dat je geen vloeibaar goedje voor je ramen hebt gebruikt (maskol oid), dat kan inwerken op het glaswerk als het lang zit. Ook heb ik slechte ervaringen met curved tape van Tamiya.
Zeker. Heb dit masker toen zelf gemaakt uit Tessa tape. Denk dat ik dat als nummer 1 tape ga blijven gebruiken voor masking.
markie schreef:
Hee nog een ondergrondje voor de grote kleine Rus. Leuk zo met die grote kruiser op de achtergrond
Leuk dat je hem nog even oppakt. Ik heb hier ook nog een half afgebouwde IS-2 staan en volgens mij zijn er meer die niet zijn verder gegaan met het Russische gebeuren.
Ja die kist zit al een tijdje me aan te staren. En heb nu weer de energie om haar af te maken. Zelfde geld voor de Bismark op de achtergrond eigenlijk haha. Eerst alle halve projecten af en dan iets nieuws op de werkbank.
Inmiddels is het stof eraf en heeft ze haar plek ingenomen op het grasveld terrein dingetje. Nu even kijken naar welke poppen erbij komen. Het moet wel 1 mooi geheel worden dat een verhaal verteld inplaats van helemaal vol gepropt met poppen. Dus word even puzzelen wat waar komt. Ook de motorkappen moeten nog ergens komen. Komt vast goed. Nu foto's
Gr Luuk
1:72 Mitsubishi Ki-46 DINAH (LS)
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 84&t=53073