De Ki-43 type 1 en 2, werd door Hasegawa werd voor het eerst uitgebracht in 2001. De bouwpakket,
Dat ik aan het bouw ben, stamt uit 2003. De detaillering, is kan niet helemaal meer tippen aan de
Huidige standaard. Maar de passing is erg goed (de plastic is zo als ik van Hasegawa gewend ben
stug. dit merkte ik toen ik een gaatje moest uit boren)
Hasegawa biedt twee keuzes, de eerste '248th Flight Regiment, de tweede keuze is een vliegtuig dat
Werd gevlogen door Captain Yoshihide Matsuo, 77th Flight Regiment, 2nd Squadron, New Guinea, 1944.
De laatste toestel heeft over de zilver / aluminium basiskleur, een camouflage van donkergroen.
Echter lukt mij niet om dit goed te doen, zonder een brabbel werk van verf te maken.
Voor de eerste versie had ik een specifieke kleur groen nodig. Omdat ik met Revell verf – voor
Mij het makkelijkste keuze, door dat ik de verf makkelijk kan verdunnen met water en vrij wel
Egaal glad kan verven, nog een voordeel, de geur is niet al te overweldigend –
Heb ik besloten om op internet naar een alternatief te zoeken en vond ik via google een mooi
Alternatief. van een egaal zilverkleurige Oscar. Als ik het goed heb werden de Ki-43 later
Gebruikt om het Japanse steden tegen de geallieerde te verdedigen.
Ps. dank jullie wel voor jullie reactie, ik probeer goed te schrijven, maar dat is niet helemaal mij sterkste kant
gr Martin