Nou Mark, ik kan je eindelijk feliciteren en trek een blikje bier open om te toasten op je prestatie. Wat een moeilijke bevalling was dit zeg: een soort tangverlossing via een keizersnede met de zuignap....
Maar je hebt er echt iets moois van gemaakt en dat zal je ongetwijfeld voldoening geven. Ik kan me voorstellen dat je er op een bepaald moment helemaal klaar mee bent, zeker als dingen niet gaan zoals je het wenst. Ik was mijn Emily op een bepaald moment ook spuugzat en ik denk dat dat vaker gebeurt met grote kits. Ze zijn op het laatst ook bijna niet te hanteren en je zit constant in spanning of er niet een draadje knapt of een antenne afbreekt....
Ik ben ook blij dat je voor de vooroorlogse zilversen versie hebt gekozen want dat marinegroen van die Japanners kennen we nu onderhand wel. Dat wordt op den duur net zo vervelend als dat eeuwige Amerikaanse olive drab/neutral grey. Persoonlijk vind ik wel dat die zwarte vlekken wat minder prominent aanwezig hadden kunnen zijn, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik zou zeggen: in de vitrine met die meid en zorg dat je jongens er niet bij kunnen.
En wanneer gaan we aan onze Sonia's beginnen? Dat kan parallel aan de Franse BB, tenminste als ik klaar ben met die k*t Typhoons.....
Groet!
Jan
_________________
Op de werkbank:*
Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden