Dank heren voor de complimenten
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet ontevreden ben met het eindresultaat.
markie schreef:
...ga ik op de laatste slakken zout leggen natuurlijk.
Je luchthappertjes sluiten net niet helemaal strak aan aan de binnenzijde
Verder is ie prachtig, kan mooi op de kast zo.
Haha dat moet ook anders word het nooit wat
Die luchthappers heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel aandacht aan besteed en dat zie je dan weer terug :S
Huib2 schreef:
....inderdaad een zichtbaar naadje in de luchthappers, en afgeplatte bandjes had ook wel gemoeten op het niveau waarop jij bouwt. En ik begrijp de verwering op de wieldeuren niet helemaal. Gelekte oliesporen? Maar het zijn minieme details.
Afgeplatte bandjes vind ik nog steeds redelijk eng, ben steeds bang dat ik er in plaats van een mooi vlak een soort ovaaltje van maak
Maar ik zal eens kijken of ik bij die Hayate het een ander kan proberen, het ziet er inderdaad wel beter uit. De wieldeuren zitten inderdaad onder de schmutz die zo'n ster motor uitkotst, dit zie je niet per se terug op referenties maar er zijn ook niet heel veel goede foto's van die deuren waar je wat op kan zien, dit is meer een gevalletje vergelijken met andere vliegtuigen en wat ''artistic license''
Trajanus schreef:
Pieter gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. Die kan de vitrine in. Ik hoop hem ooit eens in het echt te zien. Dank voor deze bijdrage aan de Bb.
Ik denk dat dat wel te regelen valt
Met een beetje mazzel gaat de ESM 2021 wel door en is corona niet meer zo'n ding dan kunnen we samen met de Russische BB een soort rode invasie bewerkstelligen
Ennuh jij bedankt voor het organiseren van dit gekkenhuis, zet toch een stuk luchtvaart geschiedenis in de schijnwerpers die anders een beetje word ondergesneeuwd door de Messerschmitts en Focke Wulfs van de wereld
_________________
Er is altijd een worst-kaas scenario.
Chemici doen echte scheikunde, chemisch technologen doen echt iets nuttigs.
Huidige actieve projecten:KV-1 met scratchprint interior