Dank voor jullie reacties.
@ Paul, ja het is te zien als je goed kijkt. En zo wilde ik het ook hebben.
@ RN.VV: nou, dat is niet het enige incident. Ik heb tal van raampjes opnieuw gedaan en bij het verwijderen van een te vervangen raampje dat naar binnenklapte, stootte ik de neusschutter los. Die ligt nu met z’n snufferd op de bodem van de kiel en rammelt er vrolijk op los als je de dame beweegt.
@ Deef: ik zal proberen tevreden te zijn.
Eerst heb ik de beaching set vastgelijmd aan de kiel. Dan blijft ie tenminste staan. Daarna de bommen met rek aangebracht.

Toen de drijvers. Ik kwam erachter dat ik de verkeerde kleur groen had gebruikt.... Dus dat moest even over.
Ik vermoedde al dat dat veel geduld zou vragen. Nadat ik ze met de wat zwaardere Revell Contacta (tube) had vastgelijmd moest ik ze uitlijnen: recht naar onderen en recht naar voren. Op het web zag ik dat veel bouwers daar moeite mee hadden. Ik dus ook. Het bleef allemaal gammel, omdat er maar twee lijmpunten en geen vlakken zijn waarmee je ze vast moet zetten. Daarna een nachtje laten uitharden met verfpotjes ernaast om alles "in het lood" te houden. Met de bedrading moet je ze kallibreren. Die had ik gelukkig al aan de drijvers gezet en niet zonder moeite kon ik ze in de voorgeboorde gaatjes in de vleugel lijmen. René had me al gewaarschuwd dat je die gaatjes moet boren in de richting waarin de draad gespannen moet worden. Dat is niet perfect maar wel redelijk gelukt. De draden moet ik nog spannen met een wierookstaafje en de aanhechtingspunten moet ik nog bijwerken.

De props zijn inmiddels ook klaar en voorzien van decals en matte vernis. Ik wil ze nog verweren voor ik ze plaats, want daarna kan ik er niet goed meer bij.

En tenslotte de radarantennes. Ik had wat rondgevraagd over de kleur want ik vertrouwde de instructies niet. Deze video laat zien dat de antenne zelf (dus niet de steunen) licht grijs of alu zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=HkM-oaS ... alArchives
Nu eerst de draden spannen, alles afwerken en dat de aerials voor de radio erop. Ga ik het halen voor 1 februari..?