Dank je Sjaak
Ik zal nog even een opsomming geven van alle toevoegingen.
Interieur:
Stoelen piloten dunner gemaakt om ruimte te creëren voor middenconsole tussen de stoelen
Voetpedalen
Brandblusser
Communicatiekabels achterste bank
Gordels
Beetje lood aangebracht om er zeker van te zijn dat het geen tailzitter wordt
Exterieur:
Romp grotendeels gladgemaakt (pop-/klinknagels waren wel heel nadrukkelijk aanwezig)
Uitlaten uitgeboord
Kleine rails boven zijschuifdeuren gemaakt (de rails onder waren wel aanwezig)
Grote antenne onder staartboom
Verstijvingsrib aan de onderkant van de romp iets dunner gemaakt
Ski's aan achterzijde verlengd (schuin omhoog) met styreenstaaf
Opstapbeugels aan voorste skipoot
Floats op ski's (stukje cocktailprikker)
Persluchtcilinders voorzien van stripje aluminiumfolie (waxinelichtje) en met koperdraad leidingen gemaakt naar de floats
Bovenzijde floats iets opgeruwd met houtlijm om de het 'draad' te simuleren
Pitotbuis (rechter zijde)
Fuel dump pipe aan anderzijde
Antenne's aan weerszijde van de staartboom (handgreepvormig)
Lampje op staart en onder de romp
2 sprietantennes op het dak
besturingsstaafjes hoofdrotor
Hijsoog op hoofdrotoras
Enkele doppen / elctrische aansluitingen aan linkerzijde (net achter het KLM-logo)
Aluminiumstripje met 3 korte pootjes aan verstijvingsrib (goed te zien op onderstaande foto)
Perfect model afgeleverd? Nee
Plezier aan gehad? Jazeker
En bovendien staat het leuk tussen al het olive-drab en andere militaire kleuren.
Op naar de Jappenbouw --> Moet nodig mijn 'Zero' opstarten.
René