malair schreef:
Erg blij ben ik niet met deze bouw, want mijn vriendin kijkt bij deze weer mee en nu krijg ik weer elke keer weer te horen dat ik ook een open gemaakt model moet gaan maken

Haha, het valt mij ook niet mee. Ik begin een poppenkastcomplex te krijgen
Hierbij de update van de afgelopen weken. Het was veel klein en verborgen werk en ik heb gewacht met foto's tot ik een deel had afgerond.

Er zijn veel variaties op het kleurrijke jaren '70 interieur mogelijk. Dit is mijn uitgangspunt geworden voor het interieur. De afbeelding komt uit het boekje ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan. En ook al is het de blue top variant, het interieur met lounge op het bovendek is exemplarisch voor die jaren.

De stoelen heb ik gespoten in patronen van geel/groen, rood, blauw en oranje voor de Royal Class.

Een uitdaging was de achterwand van de upper-deck lounge.

Met het resultaat. Het lijkt niet letterlijk, maar het geeft de sfeer wel redelijk weer. Overigens heb ik de sofa op het upper-deck gelaten zoals standaard is voor het model. In werkelijkheid heb ik alleen foto's gezien van een rechte bank.

Het interieur in de 'levendige' jaren 70 kleuren.

En voorzien van diverse geschilderde details. De deuren in het interieur komen nog, even als de cockpit. Ook ga het gehele interieur een keer mat spuiten, omdat bijvoorbeeld de gebruikte kleur oranje een glans heeft.
Tegelijkertijd ben ik bezig de buitenkant van de romp te scriben. Kortom: wordt vervolgd.

VJ