Helaas ga ik het niet halen om het model dit jaar af te krijgen, maar desondanks ga ik komend jaar rustig verder om 'toch af te krijgen. Laat ik dat dan maar als goed voornemen voor 2020 uitspreken.
Zoals in de vorige post al gemeld heeft de neus sectie toch wel wat plamuur nodig.

Ook de zijkanten waren niet helemaal vlak dus dat heb ik ook maar aangepakt.

Tegelijkertijd heb ik de binnenste delen van de luchtinlaten op de neussectie gezet en de gaten van de uitdrukpunten gevult en geschuurd, want dat is nog best zichtbaar. Revell geeft in de handleiding aan eerst de neussectie op de romp te zetten en daarna de luchtinlaten te plaatsen, maar dat lijkt me nog best lastig door de pinnetjes waarmee de zijkanten van de luchtinlaten in de neussectie moeten vallen.
Verder dacht ik mijn spullen veilig achter gelaten te hebben door ze in een doos midden op de eettafel te leggen. Helaas was die kleine zwarte terrorist me toch te slim af en had ie één van de luchtinlaten te pakken gekregen toen ik niet thuis was. Gelukkig had mijn vriendin het wel door en is het belangrijkste onderdeel bewaard gebleven. Waar de kleppen aan de binnenkant zijn gebleven laat zich wel raden denk ik. Die ben ik dan ook niet meer gaan zoeken

Met wat evergreen plaatjes was dit prima na te maken gelukkig.

Hopelijk kom ik morgen nog aan eenupdate toe. De romp zit namelijk ook al in elkaar, maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt.