Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

zou u mee willen doen aan een vliegtuigbrouwers online contest?
Poll eindigt op wo 04 mei, 2005 13:39 pm
Ja 80%  80%  [ 12 ]
nee 20%  20%  [ 3 ]
meer info 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2005 15:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12226
Woonplaats: Eibergen
Evert schreef:
fightingfalcon schreef:
oh sorry, niet goed gelezen...

Citaat:
denk ik dat ik van mezelf wel eens mee mag gaan doen.

:oops:

Haha, ik formuleer sommige dingen inderdaad wel eens wat minder logisch. :lol:

Maar ik wil in ieder geval eerst wat meer ervaring opdoen met allerlei technieken. En ik denk dat het voor mijn eigen motivatie beter is om niet gelijk alle technieken op het eerstvolgende model los te laten, want als er dan aan het eind iets niet goed gaat, ben ik waarschijnlijk echt heel erg teleurgesteld. :wink:


Inderdaad doe maar rustig aan Evert het komt vanzelf wel allemaal.

Ronald

_________________
WIP Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931
Gereed. Harley Davidson WL45. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55173
Gereed. 1/9 Harley Davidson Board tracker https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54316
Gereed. 1/6 H-D motorblok. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54925


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 mei, 2005 11:42 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 11:04 am
Berichten: 844
Woonplaats: Haaksbergen
Hallo allemaal,

Nu is me toch iets niet helemaal duidelijk, maar misschien heb ik er overheen gelezen : ik was in de veronderstelling dat het BCC om US Navy machines ging, maar het is me nu pas opgevallen dat er ook bijvoorbeeld een Gloster Gladiator en Bristol Beaufighter gebouwd worden, en dat zijn voor zover ik weet toch echt geen US Navy machines geweest.

Niet dat me dat verder wat uitmaakt, hoe meer zielen hoe meer vreugd immers, maar misschien is het voor eventuele verdere deelnemers wel handig om dit te weten.

Groet,
Michel

_________________
Mijn bescheidenheid is minstens zo groot als mijn ego.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 mei, 2005 12:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 824
DocProg schreef:
Hallo allemaal,

Nu is me toch iets niet helemaal duidelijk, maar misschien heb ik er overheen gelezen : ik was in de veronderstelling dat het BCC om US Navy machines ging, maar het is me nu pas opgevallen dat er ook bijvoorbeeld een Gloster Gladiator en Bristol Beaufighter gebouwd worden, en dat zijn voor zover ik weet toch echt geen US Navy machines geweest.

Niet dat me dat verder wat uitmaakt, hoe meer zielen hoe meer vreugd immers, maar misschien is het voor eventuele verdere deelnemers wel handig om dit te weten.

Groet,
Michel


Er staat Navy fighters dus geen US , het hoeft geen kist van de" JoeNaaitMesteeds" te zijn maar vliegtuigen die door verschillende Marine Luchtvaart diensten gebruikt is.
In Nederland hebben we de Karel Doorman gehad, nou daar heb je een X aantal soorten fighters.
Maar wat mij betreft kan een Tornado van de MarineFlieger van Duitsland ook, en niet te vergeten bijv de Russiche marine heeft een vliegdekschip met het oplopende dek met SU-27 en VSTOL kist enz enz.
Er is keuze zat lijkt me.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 mei, 2005 12:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 11:04 am
Berichten: 844
Woonplaats: Haaksbergen
OK, duidelijk :)

Misschien dat ik in 1 van de reacties gelezen heb dat het enkel om de US Navy ging, en gezien het feit dat toch het overgrote deel van de deelnemers een US Navy kist bouwt........... vandaar waarschijnlijk mijn verwarring.

Groet,
Michel

_________________
Mijn bescheidenheid is minstens zo groot als mijn ego.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 mei, 2005 15:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 apr, 2005 18:36 pm
Berichten: 5514
Woonplaats: Heemskerk
Bij het Modelbrouwers.nl Forum Index staat toch duidelijk dit:

Deze plek is bestemd voor deelnemers aan de eerste 'Brouwers Community Contest' kortweg 'BCC'. Onderwerp is US NAVY Fighters vanaf de tweede wereldoorlog tot aan nu. Einddatum van deze contest is 1 oktober 2005.

En ik zie daar heel duidelijk US NAVY Fighters staan...

Ik wil dus nu niet z**ken ofzo maar als het een foutje is dat dat daar zo staat moet dat misschien even veranderd worden zodat er geen discussie meer over gevoerd hoeft te worden.

En ik vind ook: hoe meer zielen hoe meer vreugd! Blijf dus maar allemaal lekker Navy dingen bouwen!

_________________
Ik brouw dus ik ben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: comment
BerichtGeplaatst: ma 16 mei, 2005 16:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 824
Wat jij zegt Falcon klopt in zover dat, in de eerste originele topic van mij (BeeJee) die gemaakt is de vliegtuig index staat:

"Ik zat te denken of wij in navolging van ander sites ook een dergelijke contest konden doen.
als 1e onderwerp: NAVY fighters (ww2 tot heden)
eind datum : 1 oktober
"

Later heb ik aan de moderator gevraagd die topic helemaal te verplaatsen naar een nieuwe aparte topic.
Onze moderator heeft dat met plezier gedaan en daar ook even een tekst bijgemaakt voor wat de bedoeling is en daar is per ongeluk US NAVY in komen te staan.
En daar kan verwarring over zijn ontstaan, oorpsronkelijk dus zonder US.
Dat kan ik wel laten veranderen denk ik.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 mei, 2005 10:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 11:04 am
Berichten: 844
Woonplaats: Haaksbergen
Hallo allemaal,

Het lijkt mij een aardig idee om de winnaar van deze eerste BCC (want er komen er nog meer, toch :wink: ) het onderwerp voor de volgende te mogen laten kiezen. Wat denken jullie ervan ?

Grtz,
Michel

(die vandaag, als het droog blijft, het gras gaat maaien maar vooral ook flink gaat brouwen :brouw: )

_________________
Mijn bescheidenheid is minstens zo groot als mijn ego.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 mei, 2005 12:54 pm 
Vind ik een leuk idee! :idea:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 mei, 2005 17:24 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 aug, 2004 17:51 pm
Berichten: 2304
DocProg schreef:
Hallo allemaal,

Het lijkt mij een aardig idee om de winnaar van deze eerste BCC (want er komen er nog meer, toch :wink: ) het onderwerp voor de volgende te mogen laten kiezen. Wat denken jullie ervan ?

Grtz,
Michel


Ik weet niet hoor eerlijk gezegd, ben bang dat we dan weinig afwisseling krijgen :roll:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 mei, 2005 17:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 apr, 2005 18:36 pm
Berichten: 5514
Woonplaats: Heemskerk
Tjah, het idee is wel leuk maar ik denk toch dat we beter 'met zijn allen' een beslissing kunnen maken... en ach... is het nog zo ver weg...

Robin

_________________
Ik brouw dus ik ben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement