Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 nov, 2021 1:55 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1939
late reactie van mijn kant. Wat een ontzettend geslaagde DC-3 is het geworden! En met het diorama is het helemaal af.
Wat betreft de warning marks op de propeller tips; ze waren inderdaad niet geel, maar blauw/wit/blauw. In elk geval was de "circle of death" gemarkeerd (de uitleg laat ik geheel aan de verbeelding....).

:brouw: VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 nov, 2021 21:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Nu heb ik gekeken of ik middels de prints de grond op de achtergrond kon volgen, maar dat is helaas niet het geval....de foto heeft een bredere breedte dan de vierkante tegels. Ik laat het nu zoals het is.

Thanks VJ...ik dacht dat dat blauwwit van de Finse vlag alleen op de gereviseerde kist zat. Op de oude foto's die ik heb kunnen vinden zie ik dat niet terug die "C.O.D." Maar laat ik er gemakshalve dan van uitgaan dat ze er daadwerkelijk opzaten...dus dat zal ik nog moeten aanpassen.

Aangezien ik het de DC-3 wel een gave kist vind, heb ik me laten verleiden door het marktplaatskoopspook en daar ben ik niet rouwig om :wink: .

photo 546363

De decals van de TWA en Sabena zien er uit alsof ze door zilvervisjes zijn aangevreten. Die gaan van ellende uitelkaar vallen.
photo 546365
Nu zag ik bij de LHS mooie decals van de oude Martinair.....echter toen ik de decals zag van de andere doos vond ik die van American Airlines toch ook erg gaaf.
photo 546364

Wanneer ik weer begin met een DC-3 weet ik niet....eerst nog wat andere projecten afmaken....ee Japanner en een Russische tanktrein. Misschien dat 2022 daarna in het kader gaat staan van civiele luchtvaart....aangezien ik ook een mooie 757-200 van Iceland Air heb, die voor mijn gezin en mij een heel speciale en vooral sentimentele waarde heeft.

Cheerz :brouw:
Barry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2021 11:20 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 24 aug, 2017 22:39 pm
Berichten: 291
Nog een late reactie, maar wat een mooi totaal plaatje heb je neergezet! Complimenten! Wel zou ik de voetstukjes van de figuurtjes snijden en deze direct op de ondergrond lijmen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement