geert heijl schreef:
Als 'niet-vliegtuig-bouwer' kan ik je toch completeren met het resultaat, hij ziet er mooi 'echt'verweerd uit en niet zo 'klinisch'verweerd. Tweede compliment zit hem in het doorzetten na zo'n verf-dieptepunt. In tegenstelling tot veel tijdschriften waarin alles perfect lijkt te gaan, mogen/moeten we ook laten zien dat niet alles de eerste keer lukt, ook bij ervaren mensen niet. Van de foutjes wordt immers het meest geleerd en het laten zien van de foutjes leevrt ook de beste tips op van onze medebouwers.
de groeten van Geert
Hoi Geert, dank je
. Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb laatst een artikel in Weathering Airplane magazine gelezen. Die bakken gingen van kwaad naar erger en een vliegtuig was zo verchipped, het zag er niet meer uit. Zelf de meest doorgewinterde zandvrachtwagen op de snelweg heeft nog meer verf aan zich klefen. Ik wil niet zeggen dat ik beter bouw of schilder maar persoonlijk vind ik minder toch meer. En altijd fijn om te horen dat anderen het ook zo zien.
Tja en die save...ik had zo veel effort in het cockpitje gestopt, dat kon ik niet laten zitten (je ziet er nu overigens bijna niks meer van lol).
Groeten Lars
Ps wat bouw jij anders?