Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:54 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2012 22:01 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
pelle[= schreef:
Mark.H schreef:
ik denk dat Curt gewoon wat hulp nodig heeft bij zijn zaak.
verder heb ik zelf ook 2x besteld en nooit geen problemen gehad (ook niet via marktplaats)



Met "nooit geen problemen", bedoel je dan dat je altijd wel een probleem had? Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde, maar dan klopt je zin niet. Heb je nou wel of geen goede ervaring bij mr. Summers?

Greetz


Pelle
ben je geen lachebekje vergeten achter je bericht? Het is een redelijk vaak gemaakte opmerking die weliswaar taaltechnisch niet correct is, maar waarvan een ieder weet wat er bedoelt wordt, lijkt mij.

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: ma 03 sep, 2012 19:59 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 04 mei, 2012 12:37 pm
Berichten: 162
het lijkt mij duidelijk dat ik hiermee bedoel (nooit geen) geen problemen heb gehad.

_________________
'Thank god ive done my duty': Horatio Nelson, his last words

Klaar met: M4A1 sherman ambushed by 75mm anti tank gun http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=39094#.UPRNSScsCLQ

Begonnen met: H.M.S Bounty El Pradohttps://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=48112
6th hussars at Waterloo 1/72 diorama https://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=48111



Mvg, Mark


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: wo 19 sep, 2012 22:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 mei, 2012 1:01 am
Berichten: 2120
Ik heb eens even de berichten gelezen en wat betreft mijn ervaring na diverse bestellingen de afgelopen 1,5 jaar bij Curt.......snelle levering, goed ingepakt en geen schade aan de kit en zelfs 1x te veel betaald en na 1 telefoontje vroeg hij mij een mail te sturen en vervolgens het te veel betaalde na een paar dagen weer terug op mijn rekening gekregen.
Dus ik kan alleen maar zeggen dat ik met Curt goede ervaringen heb. :brouw:

Hermann


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: zo 23 sep, 2012 9:18 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Gister ook een mooie bestelling binnen gekregen vanuit Eemnes! Goed degelijk ingepakt, niks aan de hand dus.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: zo 23 sep, 2012 11:04 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 23 okt, 2011 18:14 pm
Berichten: 678
Vandeweek nog wezen kijken bij Curt. Leuke dingen gevonden en een leuke deal gekregen voor een mooie Hasegawa doos. "Ik maak wel een leuk prijsje...". Kijk, da's ook Curt.

:)

Rob

_________________
"Niet mauwen, maar brouwen!!"
It was either this or a misstress. In the end Airfix turned out to be cheaper...
I'm not always rude and sarcastic. Sometimes I'm asleep...


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: ma 14 jan, 2013 20:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 26 dec, 2011 10:28 am
Berichten: 480
Het stoort me dat mensen zo negatief reageren. Alles wat online komt te staan staat erg hard, met name de negatieve opmerkingen/ervaringen. Ik snap dat je gefrustreerd bent na vaak mailen en telefoneren. Misschien heeft het wel een reden waarom hij niet van zich laat horen (gezondheid?). Dit ligt bij hem en mag je hem zeker kwalijk nemen. Het is echter geen reden om iemand en zijn winkel zo hard af te kraken op een forum waar het door iedereen gelezen kan worden.

Ik wil hierbij ook een oproep plaatsen voor de moderators van Modelbrouwers: haal de beledigende opmerkingen van het forum. Dit vind ik niet gepast iemand zo door het slijk te laten halen.

Met Curt heb ik altijd enorm goede ervaringen gehad. Van de zomer nog langs geweest met mijn vader. Het was zelfs zo dat we het geld thuis mochten overmaken omdat we geen genoeg cash bij ons hadden. Een groot vertrouwen heeft Curt, aangezien we voor 100 euro + spullen hadden gekocht.

Een flinke aanrader dus!

Groet,
Daan

_________________
Op het werktafeltje:1/72 HH-60G Block 152
Klaar: 1/72 Mi-17 CIA / Maverick Aviation | 1/72 CIA SOG Afghanistan


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: ma 14 jan, 2013 20:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 04 mei, 2012 12:37 pm
Berichten: 162
Citaat:
Het stoort me dat mensen zo negatief reageren. Alles wat online komt te staan staat erg hard, met name de negatieve opmerkingen/ervaringen. Ik snap dat je gefrustreerd bent na vaak mailen en telefoneren. Misschien heeft het wel een reden waarom hij niet van zich laat horen (gezondheid?). Dit ligt bij hem en mag je hem zeker kwalijk nemen. Het is echter geen reden om iemand en zijn winkel zo hard af te kraken op een forum waar het door iedereen gelezen kan worden.

Ik wil hierbij ook een oproep plaatsen voor de moderators van Modelbrouwers: haal de beledigende opmerkingen van het forum. Dit vind ik niet gepast iemand zo door het slijk te laten halen.


Daan: Je hebt gewoon helemaal gelijk!

_________________
'Thank god ive done my duty': Horatio Nelson, his last words

Klaar met: M4A1 sherman ambushed by 75mm anti tank gun http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=39094#.UPRNSScsCLQ

Begonnen met: H.M.S Bounty El Pradohttps://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=48112
6th hussars at Waterloo 1/72 diorama https://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=48111



Mvg, Mark


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: zo 27 jan, 2013 19:01 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
Daan85 schreef:
Ik wil hierbij ook een oproep plaatsen voor de moderators van Modelbrouwers: haal de beledigende opmerkingen van het forum. Dit vind ik niet gepast iemand zo door het slijk te laten halen.

Niet akkoord, als er iets niet in orde is, dan mag dat best gezegd worden. De manier waarop je het brengt maakt dan wél uit. Er wordt hier ook op gelet dat het niet te veel een eenzijdig verhaal is, en je ziet zelf ook dat mensen met positieve ervaringen ook hun zegje doen, dus uiteindelijk krijg je toch een genuanceerd beeld.

Het is niet aan ons om een zaak te gaan 'beschermen'. Meestal is/was er ook daadwerkelijk wat aan de hand als er negatieve kritiek komt, en ik denk dat het aankaarten van de problemen op een publiek forum net een extra drijfveer is voor de uitbater van de zaak om de service te verbeteren.

Stel nu dat een zaak puur bedrog doet, en een aantal mensen brengen dit ter sprake, ga je dan ook zeggen dat het niet gepast is om die zaak door het slijk te halen? Vind je het dan wel gepast dat een nietsvermoedend persoon daar toch bestelt en bedrogen wordt, omdat die gewoon van niet beter wist?

Reviews van zaken lijken mij net een meerwaarde in dit opzicht, en dit is ook iets dat geplanned staat in de toekomst. Het spreekt natuurlijk voor zich dat de reviews ook gemodereerd moeten worden zodat alles op een nette manier gebeurt.

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: do 07 feb, 2013 14:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Helaas heb ik nu ook een "probleem"....
Half december iets besteld via mp en nog steeds niets in huis.
Wel regelmatig contact met Curt.....pakketje was waarschijnlijk kwijtgeraakt in de decemberpost....wordt een nieuw pakket opgestuurd. Maar nu inmiddels feb., maar geen pakket.....als je dan belt...oh ja...ga het regelen, schrijf het nu op, mail me even als reminder........

Jammer dit :( .

In het verleden altijd zendingen na een á twee dagen ontvangen.


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Modelwereld.eu ?!?
BerichtGeplaatst: zo 10 feb, 2013 12:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 0:48 am
Berichten: 3821
Woonplaats: Purmerend
Dit bericht kwam ik op Twenot tegen,ik heb het even gekopieerd.


Beste Twenot leden,
Zoals jullie gezien hebben achterop de laatste Tank heb ik weer eens een actie verzonnen
Let echter op: Dit geld niet op lopende aanbiedingen!
Verder wil ik van deze even gebruikmaken om e.e.a. toe te lichten.
Scale-World bedrijf ik met enorme liefde voor de militaire modelbouw, zoals je ongetwijfeld ziet aan mijn assortiment.
Echter, dit is helaas niet mijn full time baan. Ik werk nog als bedrijfsleider 6 dagen per week in een geheel andere hobby sector.
Vaak ben ik in het voorjaar en zomer daarvoor regelmatig enkele dagen soms weken weg en slecht bereikbaar.
Daarom is het vaak voor mij onmogelijk om snel op mailtjes etc te reageren...ik zit zelfs vaak op plaatsen waar de telefoon nog uitgevonden moet worden.
Ik vraag jullie begrip daarvoor.
Maar het mail adres waar ik het gemakkelijkst te bereiken ben is: modelbuilder@tiscali.nl (dus niet op info@scale-world.nl zoals de site vermeld.)
Hopelijk doe ik jullie een plezier met de actie!
Greetz
Rob

_________________
Word vervolgd.

* Groeten Bert *


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement