Geweldig Ed !
Als je tijd hebt dan kun je in
Phabulous Phantoms at 60 BB-sectie reeds tal van zaken vinden. De sectie is verdeeld in een aantal zogenaamde "
pinned topic's" waar van alles te vinden is:
*
Phabulous Phantoms BB-regels
* "Het Schavot"
* Historie, varianten & Gebruikers
* "
EYE-CANDY"
* "
The Movie Theater"
*
Walk-arounds* "
The Showcase"
* De ruilbeurs
* "De grote prijs" - voorstel
* Deelnemers
Phabulous PhantomsMomenteel staan de "
pinned topic's" nog een beetje door elkaar maar achter de schermen word er aan gewerkt om ze in de bovenstaande volgorde te plaatsen. Of "Het Schavot" gedurende de BB zal worden toegepast is nog niet zeker. Het was mijnerzijds een ludieke poging om op die manier een ieder gemotiveerd & actief te houden gedurende de BB maar tussentijds heb ik vernomen dat dit
topic (helaas) niet door iedereen word gewaardeerd. Aangezien deze BB voor een ieder leuk moet zijn & blijven, zal dit
topic waarschijnlijk van de lijst worden geschrapt. Wellicht dat het word vervangen door "De pluim in je r**t"...
(
Just a little bit of black humor, guy's...!!!)
Alle
pinned topic's zijn voor een ieder vrij toegankelijk, dus als je (relevante) informatie hebt welke je wenst te delen, dan kun je die gewoon in het desbetreffende
topic toevoegen/plaatsen.
Onder de "
pinned topic's" staan vervolgens de diverse
entry's. Wanneer je je beoogde spulletjes bij elkaar hebt en/of wanneer je daadwerkelijk aan de BB gaat deel nemen, dan kun je je eigen
topic aanmaken en verder gedurende de
build zelf bij gaan houden.
Afsluitend:
Het is voornamelijk de bedoeling dat we gezamelijk gedurende de BB veel plezier aan ons model gaan beleven. Desondanks spreek ik de wens uit dat een ieder gedurende deze BB ook daadwerkelijk de eindstreep zal gaan halen. Ik zal dan ook mijn uiterste best doen om een ieder gedurende 2018 gemotiveerd te houden. Hoe ik dat precies zal gaan aanpakken weet ik nog niet. Het is immers voor mij den eersten keer dat ik een BB verzorg en zal gaandeweg dus ook nog veel zaken moeten leren. Ik reken daarbij dan ook op een klein beetje coulance en begrip...
@ Mortael:
Toppie voor de info !
Gr. Ruud.
P.S.:
Heb je nog vragen dan kun je me uiteraard immer middels PB benaderen.