Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 15:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 30 nov, 2017 13:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1706
Shujaa schreef:
Shujaa: geen bezwaar
Rick97: geen bezwaar
Mortael: geen bezwaar
FokkerFan: geen bezwaar
Aorntman: geen bezwaar
Silenoz: geen bezwaar
Volvotje: geen bezwaar
SNAFU: geen bezwaar
SpeedAS: geen bezwaar
Lt D: geen bezwaar
Timmie: geen bezwaar
PH-ADK (Lex): geen bezwaar
STRATUS: geen bezwaar
Prutser332: Geen bezwaar
MarkOh: geen bezwaar
BertUS: geen bezwaar

Voor iedereen die mee wil doen met de Phabolous Phantom Buddy Bouw (PPBB):

* Gelieve even te reageren middels "citeer"
* Je schermnaam op het lijstje toevoegen
* Klik op "BEVESTIG"



En met de aanpassing van het lijstje kan ik tevens deelnemer #17 van harte welkom heten: BertUS. :wink:

Zoals jullie aan de schaal van BertUS kunnen zien zal dit een "broodje speciaal" gaan worden... 8)

@ MarkOh:
Met je inschrijving van je Indiana ANG Special was ik reeds zeer verheugd vanwege de special markings. Zojuist drong de "overige berichtgeving" echter pas tot me door: een 32TFS bak...!!! Eveneens erg lekker !!! :wink:

@ Rick97:
Fijn te lezen dat je alle kleurtjes bij elkaar hebt kunnen sprokkelen. :wink:

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 30 nov, 2017 18:16 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 15 sep, 2014 16:28 pm
Berichten: 473
Woonplaats: Groene hart
Zo ik heb even de formaliteiten afgehandeld en mijn naam er bij gezet. Ik kwam even niet verder met de Mig en heb toen in korte tijd de Kfir in elkaar geplakt, voorzien van een grondlaag en daarna uitgerust met nog wat scratchwerk. Die staat dus klaar voor de spuitcabine. Maar dan wil ik meteen de Mig spuiten en daar moeten nog wat kleine onderdeeltjes op voordat ie in de grond kan. Dan kan ik in een ruk twee Sri Lankanen opleveren.

Helaas nemen noodzakelijke werkzaamheden voor de werkgever wat vrije tijd in beslag op dit moment (geen zorgen het zorgt er ook voor dat het koopspook los kan :lol: ) Iets met de aanstormende feestdagen, dan gaat er bij ons een freeze in zodat er niets meer aan systemen mag worden gewijzigd. Dus voordat die freeze ingaat worden er nog allemaal last minute changes uitgevoerd. Maar binnenkort keert de rust weer en komen we weer in normaal vaarwater.

Ruud ik lees toch enige teleurstelling tussen de regels door. Ik had de kit aangeschaft omdat ik juist een 32nd TFS bak in mijn collectie wilde hebben en een F4 in camo is voor mij wel zoals het hoort. Nu ik er zo naar kijk is de ANG versie ook zeker niet mis.....denk..knars..ratel....je snapt het al ik ga eens heel hard nadenken en misschien dat het spook nog iets uitvreet :lol:

Marco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 3:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1706
Geweldig Marco ! :wink:

Erg leuk te lezen dat je Srilankanen in hun eindstadium zijn beland. Zonder meer eveneens "een broodje speciaal" welke je niet vaak op de diverse fora tegenkomt !!!

Tsja, de December-maand... Voor een ieder een drukke maand gezien de feestdagen en om het extra spannend te maken hebben veel bedrijven dan ook nog ff een leuke verrassing voor het personeel... Same-O, Same-O everywhere...!!!

Voor wat betreft de "teleurstelling" welke je tussen de regels door leest: ik kan je verzekeren dat die zeer zeker niet bij mij ligt !!! De Indiana ANG Special is razendgaaf vanwege het feit dat ik die niet zo vaak tegenkom op de diverse fora. Echter... Een kist van The Queens Own is eveneens minstens zo fraai. :wink: Hier lokaal loopt er reeds enige tijd een 32ste projectje (tevens de reden dat de Mig-23 op de achtergrond is geraakt). Voor dat project heb ik enig speurwerk verricht en het verhaal achter het 32ste is toch wel uitermate markant en redelijk uniek te noemen...! Kortom, met een 32ste kist stel je mij in ieder geval zeer zeker niet teleur.

Mocht dat andere Spook alsnog los worden gelaten, dan kan het dus alleen maar leuker worden... :wink: Zoals je waarschijnlijk in dit topic hebt gelezen heb ik eveneens, naast mijn Tamy F-4, nog wat Spoken liggen. :lol: Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er gedurende 2018 dus nog wel een doosje zal worden gebouwd maar voor het moment houd ik het initieel (hoofdzakelijk) even bij de Tamy-rakker. Met het idee wat ik daarvoor in mijn hoofd heb, zal ik reeds genoeg werk om handen hebben...

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 10:58 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2012 1:13 am
Berichten: 436
Woonplaats: Boom
Kan ik ook nog mee doen? Heb 2 Phwoars liggen, een F-4 van de US Navy van VF-84 Jolly Rogers, en een RF-4E van AG-52, allebei Revell:

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter CVN-68 1:350
Italeri XB-70 Valkyrie + PE exhaust nozzles
Egg Plane Warhawk

Volgende projecten:
Trumpeter USS North Carolina 1:350
Revell HMS Victory



Ne Parcas Nec Spernas - Neither Spare Nor Dispose
In Ardua Tendit - in arduous tending prevail.
It is is good to be bad when you are into heavy metal!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 10:59 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2012 1:13 am
Berichten: 436
Woonplaats: Boom
Shujaa schreef:
Shujaa: geen bezwaar
Rick97: geen bezwaar
Mortael: geen bezwaar
FokkerFan: geen bezwaar
Aorntman: geen bezwaar
Silenoz: geen bezwaar
Volvotje: geen bezwaar
SNAFU: geen bezwaar
SpeedAS: geen bezwaar
Lt D: geen bezwaar
Timmie: geen bezwaar
PH-ADK (Lex): geen bezwaar
STRATUS: geen bezwaar
Prutser332: Geen bezwaar
MarkOh: geen bezwaar
BertUS: geen bezwaar
MetalViking: geen bezwaar

Voor iedereen die mee wil doen met de Phabolous Phantom Buddy Bouw (PPBB):

* Gelieve even te reageren middels "citeer"
* Je schermnaam op het lijstje toevoegen
* Klik op "BEVESTIG"



Mijn naam toegevoegd.
Had deze post ietsje te laat gezien maar daarmee weten jullie ook al wat ik wil brouwen.
Momenteel staan er 3 slagschepen en een kernbommenwerper op mijn werkplank maar voor 2 Spoken (en loopt hier een poes rond die overigens Spook noemt haha) wil ik zeker tegen dan plaats maken.

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter CVN-68 1:350
Italeri XB-70 Valkyrie + PE exhaust nozzles
Egg Plane Warhawk

Volgende projecten:
Trumpeter USS North Carolina 1:350
Revell HMS Victory



Ne Parcas Nec Spernas - Neither Spare Nor Dispose
In Ardua Tendit - in arduous tending prevail.
It is is good to be bad when you are into heavy metal!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 11:17 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 23 aug, 2017 16:08 pm
Berichten: 71
Woonplaats: Apeldoorn
MetalViking schreef:
Kan ik ook nog mee doen? Heb 2 Phwoars liggen, een F-4 van de US Navy van VF-84 Jolly Rogers, en een RF-4E van AG-52, allebei Revell:


Zelf maak ik de eerste (Jolly Rogers), dus als jij die nou gaat doen kan ik van jou afkijken :lol: :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 11:30 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2012 1:13 am
Berichten: 436
Woonplaats: Boom
mortael schreef:
MetalViking schreef:
Kan ik ook nog mee doen? Heb 2 Phwoars liggen, een F-4 van de US Navy van VF-84 Jolly Rogers, en een RF-4E van AG-52, allebei Revell:


Zelf maak ik de eerste (Jolly Rogers), dus als jij die nou gaat doen kan ik van jou afkijken :lol: :lol:


Geen bezwaar, kunnen elkaar motiveren!

Ondertussen toch even het hele phwoar verhaal hier eens doorgespit. Dat is wel een goede zet gebleken want zo zie ik dat er heel wat mensen interesse hebben om mee te doen met het Spookverhaal.
En, kon ik zien dat mijn beide entries er al in staan, dus ik kan bij mijn collegae mee kijken en zij bij mij.

Zou ik nog bijna vergeten dat ik al een Navy Phantom van Italeri heb staan! En nu even :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: worden want... Ik heb er geen photo's van!
Hoe kan dat nou? Strakjes maar opdiepen en meteen zien hoe goed ze de 3 verhuizen eigenlijk heeft verteerd.
De kit zelf had ik bijna 5 jaar geleden al gebrouwen maar ik had nog geen kans gehad toen haar af te werken en ze bleef een donkergrijze schaduw zonder iets aan.
Dan toch bij Italeri de verloren geraakte decals op mogen vragen en haar opnieuw geschilderd in het wat gekke geschuinde patroon (met een eigen insteek...).

Maar dat brengt mijn entries op 3 toestellen voor het squadron: 1 gebouwde en 2 in wacht.
En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de RF-4E al eens gebouwd had, in een semi-gloss zwart jasje en de decals nagenoeg perfect aangebracht. Jammer maar monneer Newton heeft haar bestaan aanzienlijk bekort in verhouding tot haar 1:1 confraters, wat ik zo zonde vond dat haar terug kunnen bouwen zeker op mijn wachtlijstje stond. En nu zeker wel een reden om haar eindelijk weer te brouwen!

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter CVN-68 1:350
Italeri XB-70 Valkyrie + PE exhaust nozzles
Egg Plane Warhawk

Volgende projecten:
Trumpeter USS North Carolina 1:350
Revell HMS Victory



Ne Parcas Nec Spernas - Neither Spare Nor Dispose
In Ardua Tendit - in arduous tending prevail.
It is is good to be bad when you are into heavy metal!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 13:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1706
Van harte welkom MetalViking !!!

Erg leuk te lezen dat je eveneens bij deze BB instapt. Nog leuker om te lezen dat je dan ook nog meerdere projecten in gedachten hebt. GEWELDIG !!!!! Zou je je tevens even formeel willen inschrijven middels het tab-blad "GROEPSBOUWEN" ? (rechts boven in het scherm) BVD. :wink:

Ik las in een ander bouwverslag dat "ICE35" deze string eveneens aan het eye-ballen is en met de gedachte speelt om mogelijk ook in te stappen. In gedachten vraag ik me af hoeveel overige bouwboeders dit BB-voorstel in stilte aan het besnuffelen zijn en gaandeweg 2018 mogelijk nog gaan instappen. Goeie genade, 2018 zou wel eens een machtig fraai Spoken-jaar kunnen gaan worden...!!!

:brouw: :brouw: :brouw:



"BLOODY HELL !!!" In ongeveer 21 dagen tijd ongeveer 20 deelnemers en we hebben nog een maandje te gaan voordat dit spektakel los gaat...

Phantoms Phorever !!!

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Laatst bijgewerkt door Shujaa op za 02 dec, 2017 0:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 14:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2012 1:13 am
Berichten: 436
Woonplaats: Boom
Shujaa schreef:
Van harte welkom MetalViking !!!

Erg leuk te lezen dat je eveneens bij deze BB instapt. Nog leuker om te lezen dat je dan ook nog meerdere projecten in gedachten hebt. GEWELDIG !!!!! Zou je je tevens even formeel willen inschrijven middels het tab-blad "GROEPSBOUWEN" ? (rechts boven in het scherm) BVD. :wink:

Gr. Ruud.



Done, voor beide modellen! En voor de fun, en om hopelijk nog mensen aan te trekken, post ik strakjes nog wat fotootjes van mijn andere F-4J ^^

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter CVN-68 1:350
Italeri XB-70 Valkyrie + PE exhaust nozzles
Egg Plane Warhawk

Volgende projecten:
Trumpeter USS North Carolina 1:350
Revell HMS Victory



Ne Parcas Nec Spernas - Neither Spare Nor Dispose
In Ardua Tendit - in arduous tending prevail.
It is is good to be bad when you are into heavy metal!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 16:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
MetalViking schreef:
Shujaa schreef:
Van harte welkom MetalViking !!!

Erg leuk te lezen dat je eveneens bij deze BB instapt. Nog leuker om te lezen dat je dan ook nog meerdere projecten in gedachten hebt. GEWELDIG !!!!! Zou je je tevens even formeel willen inschrijven middels het tab-blad "GROEPSBOUWEN" ? (rechts boven in het scherm) BVD. :wink:

Gr. Ruud.



Done, voor beide modellen! En voor de fun, en om hopelijk nog mensen aan te trekken, post ik strakjes nog wat fotootjes van mijn andere F-4J ^^


Eventueel kan je één van de Revell kits nog in "Re-hell 101 GB" mee laten doen :D

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement