mortael schreef:
MetalViking schreef:
Kan ik ook nog mee doen? Heb 2 Phwoars liggen, een F-4 van de US Navy van VF-84 Jolly Rogers, en een RF-4E van AG-52, allebei Revell:
Zelf maak ik de eerste (Jolly Rogers), dus als jij die nou gaat doen kan ik van jou afkijken

Geen bezwaar, kunnen elkaar motiveren!
Ondertussen toch even het hele phwoar verhaal hier eens doorgespit. Dat is wel een goede zet gebleken want zo zie ik dat er heel wat mensen interesse hebben om mee te doen met het Spookverhaal.
En, kon ik zien dat mijn beide entries er al in staan, dus ik kan bij mijn collegae mee kijken en zij bij mij.
Zou ik nog bijna vergeten dat ik al een Navy Phantom van Italeri heb staan! En nu even

worden want... Ik heb er geen photo's van!
Hoe kan dat nou? Strakjes maar opdiepen en meteen zien hoe goed ze de 3 verhuizen eigenlijk heeft verteerd.
De kit zelf had ik bijna 5 jaar geleden al gebrouwen maar ik had nog geen kans gehad toen haar af te werken en ze bleef een donkergrijze schaduw zonder iets aan.
Dan toch bij Italeri de verloren geraakte decals op mogen vragen en haar opnieuw geschilderd in het wat gekke geschuinde patroon (met een eigen insteek...).
Maar dat brengt mijn entries op 3 toestellen voor het squadron: 1 gebouwde en 2 in wacht.
En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de RF-4E al eens gebouwd had, in een semi-gloss zwart jasje en de decals nagenoeg perfect aangebracht. Jammer maar monneer Newton heeft haar bestaan aanzienlijk bekort in verhouding tot haar 1:1 confraters, wat ik zo zonde vond dat haar terug kunnen bouwen zeker op mijn wachtlijstje stond. En nu zeker wel een reden om haar eindelijk weer te brouwen!