Flynn schreef:
Inderdaad een geweldig onderwerp. Ik had het gezien dat je er zelf enkele had tegenaan gegooid. Ik volg ze op de voet.
Nu ja, "authentiek" zal ze niet helemaal worden, maar de vleugels zal ik toch onder handen moeten nemen. Maarrrr zelfs op britmodeller hebben ze een grote discussie gehad over wat de verschillen precies zijn tussen de -C en de -B. Maar goed, ik heb in m'n onderdelendoos nog achtervleugels gevonden ook en die cockpit, ach, 't is al zo klein en donker binnenin, dat zal ik niet zo voelen.
Als er op het einde van de rit een mooie Recce Phantom staat, ben ik al blij.
Dat gaat vast & zeker allemaal wel goed komen !!! Ondanks het feit dat er redelijk wat verschil zit tussen een RF-4C en een RF-4B, zal dat enkel opvallen bij diegene die wat meer van de Phantom weten... Echter wél dapper dat je iets aan de vleugels gaat doen...!!!
Overigens een leuke decal-sheet. Het lijkt of daar een setje Bi-Centenial
"Spirit of America" optie tussen zit...?! Wat mij betreft een érg fraaie RF-4B. Het zal me benieuwen wat het uiteindelijk gaat worden.
Voor wat mijn aandeel betreft:
Leuk te lezen dat je ze gaat volgen. Momenteel druk bezig met het schoonmaken van de diverse onderdelen. Hopelijk gaan de temperaturen een beetje omlaag zodat er wat airbrush werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd en er spoedig een update kan worden geplaatst. De afgelopen week was het simpelweg té warm op de zolder met temperaturen van bijna 40C. Weliswaar een poging gewaagd maar dat leek meer op talkpoeder-spuiten...
Gr. Ruud.