Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 4:15 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 maart, 2015 0:02 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
:brouw:

Ik ga binnenkort eens wat dreigmailtjes...uh...herinneringen versturen. :mrgreen:


Wat betreft mijn Huey, daar zit schot in maar ik wordt wat opgehouden door een project voor mijn studie en de aanstaande tentamenweek. Daarnaast ben ik inmiddels met een tweede Huey bezig en heb ik twee andere helikopters (UH-14A MLD, en MD500 IDF) die verkeren in meer of mindere staat van aanbouw. Dat zijn echter meer wat achtergrond projectjes die op het moment zeker niet mijn prioriteit hebben. De MLD Lynx komt overigens wel een verslag van, van de MD-500 alleen eindplaatjes denk ik.





Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 29 apr, 2015 23:14 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
:!: Nog één maand te gaan mensen totdat deze groepsbouw is afgelopen! :!:

Dus aan een ieder die net als ik zijn Huey nog niet af heeft: Zet even een tandje bij en dan hebben we aan het eind van de rit een mooi volle Galerij! :brouw:


Bouw ze!




Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 29 mei, 2015 17:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18506
Woonplaats: Hurdegaryp
Zijn er nog een paar die met de eindsprint bezig zijn? Groepsbouw eindigt 1 juni, en dat is al snel.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 mei, 2015 15:09 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Ik ben in ieder geval een heel stuk verder dan de vorige update, klaar komt hij echter zo bij zo niet...




Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 mei, 2015 23:13 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 16 jul, 2009 19:27 pm
Berichten: 302
Op het nippertje! Heb net mijn eindfoto's erop gezet!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 03 jun, 2015 16:00 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
3 Juni, de Gb is inmiddels al weer 2 dagen afgelopen, en er zijn een aantal hele mooie Huey's afgeleverd. :)

Maar... Van de 15 topics zijn er 7 afgerond, dat is dan weer niet echt veel. Ik zal de laatste zijn om hier iets van te zeggen omdat die van mij ook nog lang niet af is, maar het is zeker een tegenvallend aantal en ik kan de gb dan ook geen succes noemen. Voor een deel heb ik dat aan mijzelf te danken omdat ik niet heel veel heb gedaan om iedereen enthousiast en actief te houden, voor een ander deel zie ik ook dat veel mensen niet eens één update hebben geplaatst. Daar zal iedereen zo zijn redenen voor hebben, in mijn geval was het studielast en motivatie gebrek, maar ik weet in ieder geval wel van mezelf dat ik de komende tijd niet weer deelneem aan een gb.

Als je verder wilt gaan met je topic in het mil. luchtvaart gedeelte dan kan dat. Stuur dan even een mailtje naar één van de server moderators en dan wordt je topic vanzelf verplaatst.

Tot slot zou ik een ieder die een bijdrage heeft geleverd op wat voor manier ook graag willen bedanken voor zijn of haar inzet! :brouw:





Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 04 jun, 2015 15:05 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Wel, ik kan alleen voor mezelf spreken en in mijn geval was het omdat ik andere projecten verkeerd ingeschat heb. Ik ben eigenlijk niet aan de Huey toegekomen omdat ik eerst wat af wilde hebben, en achteraf dat is de doodssteek voor de Huey geweest.
Al had ik dit natuurlijk aan kunnen geven in de GB, dat is mijn fout geweest... :roll:

Beetje slechte planning van mijn kant dus...


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 03 aug, 2015 0:57 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 mei, 2012 23:49 pm
Berichten: 835
Woonplaats: Noordwijkerhout
Ruim 2 maanden na einddatum...

Sorry dat ik helemaal niks meer van me heb laten horen, maar vanwege drukte met school, hobby's etc. etc. in een bouwdipje geraakt en totaal m'n interesse verloren voor dit forum en bouwverslagen. Nu ben ik er weer en hoop die huey toch ooit nog een keer te bouwen. Uiteraard niet meer in deze groepsbouw, maar op het normale forumgedeelte.
Nu ik een beetje hier door de topics heen zit te bladeren hele mooie heuy's voorbij zien komen, mijn complimenten aan allen.

Thomas

_________________
duct-tape is like the force; it has a light side and a dark side and it holds the two universes together


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement