Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 19:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 nov, 2019 17:20 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 06 apr, 2007 7:25 am
Berichten: 210
Woonplaats: Fijnaart
Steven

Ik ben blij dat de referentieboeken goed zijn terecht gekomen, en ik ben ze eindelijk kwijt.Het meest van het winst van gisteren is weer
geïnvesteerd, we zullen maar zeggen dat de economie moet blijven draaien :D

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 nov, 2019 20:11 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 9:19 am
Berichten: 3209
Ik werd helemaal happy. Kwam een GWH 1/72 F15 tegen. Geen sticker. Dus wat moet ie kosten? 25 eurie. Da's dus helemaal netjes. Zegt die beste man "en er zit nog wat extra's in de doos."
Yup - PE setje, masking setje, en een IsraCast resin update set met decals voor een Israëlische Ra'am....

_________________
Una salus victis nullam sperare salutem.

Plastic Scale modeling


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 nov, 2019 21:44 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Nemmy zei dat tegen mij, heb amper gereageerd, maar ik had wel een figuurtje minder op tafel, van pure jaloezie maar opgevroten :P

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 nov, 2019 22:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 17 mei, 2013 9:04 am
Berichten: 1610
Heb ook een erg leuke dag gehad. Zoveel te zien dus tegen veel willekeurige mensen aangebotst, beetje last van tunnelvisie zeg maar. Dus na een 'oh, sorry man' de weg vervolgen. Bert nog even gesproken en z'n figuurtjes zijn in het echte leven werkelijk prachtig. De carrier van Steven trok ook veel bekijks, toch wel de mooiste van de hele tafel denk ik.

Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 nov, 2019 0:25 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11855
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Ben zonet bijna van mijn stoel gevallen. Zoals ik schreef, verwachtte ik me aan een setje van Lifecolor voor de prijs die ze mij achterna zouden sturen. Vandaag kreeg ik via mail de boodschap dat ze de prijs terug hebben gevonden. Ze hadden het alleen niet zien staan, omdat het ingepakt was en net iets meer was dan alleen zo'n setje. Het was eigenlijk meer de zak van Sinterklaas, bij de mail zit de volgende foto:

photo 491554

Deze scheepsbouwer was natuurlijk in zijn nopjes hiermee... Dit pakket komt deze week mijn kant op.

Een grappig gegeven is dat er op dit moment een review loopt op the Ship's forum waarin Tracy White deze LST bouwt. Hij is ook degene die het model voor de Princeton mee ontworpen heeft.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 03 dec, 2019 21:10 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11855
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Ik merkte vandaag dat er op de site van de ESM foto's te bekijken zijn van alle prijswinnaars, plus reportagefoto's van de beurs.

https://euroscalemodelling.nl/fotoalbum/esm-2019/

Het lijkt er zelfs op dat de Princeton, zonder dat ik er bij de prijsuitreiking iets van gemerkt heb, ook zilver gewonnen heeft. Ik heb maar eens nagevraagd of dat klopt, er stond niks op het kaartje.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 03 dec, 2019 21:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 22 okt, 2017 18:25 pm
Berichten: 556
Staat ook op de pdf genoemd onder uitslag wedstrijd.
https://euroscalemodelling.nl/wedstrijd-info/uitslagen/

_________________
Groet, Martin.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 dec, 2019 13:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 06 apr, 2007 7:25 am
Berichten: 210
Woonplaats: Fijnaart
Heb iemand foto's gemaakt van een dio van een rangeerterrein twee locomotieven, een stoomloc en een dieselloc met kolenopslag
en water vul installatie en een barak alles duits 1/35 mijn foto's zijn niet scherp genoeg.

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 dec, 2019 15:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 31 jan, 2007 22:43 pm
Berichten: 344
pwkuypers schreef:
Heb iemand foto's gemaakt van een dio van een rangeerterrein twee locomotieven, een stoomloc en een dieselloc met kolenopslag
en water vul installatie en een barak alles duits 1/35 mijn foto's zijn niet scherp genoeg.

Ik heb geen foto's, maar de bouwer is Kees Onderwater, en in 2018 nam hij het al eens mee naar onze clubavond:

https://www.ipms.nl/regios/regio-zuid-holland/146-regio-zuid-holland-artiklelen/2963-regioavond-zuid-holland-februari-2018

Sindsdien heeft hij het verder uitgebreid.

Rob


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 dec, 2019 19:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 06 apr, 2007 7:25 am
Berichten: 210
Woonplaats: Fijnaart
Rob
Bedankt, heb ik ieder geval nu wat foto's, ik heb ook even met hem gesproken, als oud spoorman vind ik het een mooi dio,
en een rangeer terrein die je vroeger overal tegenkwam , speciaal de achtergrond, die kan je zien bij de oude loc loodsen
die je op sommige stations nog tegenkomt.Hij heb me behoorlijk wat inspiratie gegeven.

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement