Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 19:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 13 jan, 2019 21:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 12 jan, 2019 21:28 pm
Berichten: 4
Hallo, ik ben nieuw met evenementen e.d., knutsel tot dusver alleen in me upje op de hobby kamer. Hardegaryp is voor mij lekker dichtbij, is het puur de bedoeling om te komen en lekker bouwen? Of wordt er Verwacht van alles wat mee te nemen om te showen?

Klinkt wel intressant zo'n dag, ben benieuwd naar verdere info. Heb altijd al eens een u-boat willen bouwen dus dat was mij idee (Type IIB).

Wellicht tot dan!

Groet
Hendrik


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 14 jan, 2019 22:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 19 dec, 2007 20:21 pm
Berichten: 2749
Woonplaats: Emmeloord
Hallo Hendrik,

Je kan hier komen bouwen, je kan wat modellen meenemen voor op de showtafel(s) maar dit hoeft niet, je kan hier komen om wat te kletsen, andere bouwers te leren kennen en lol te hebben.
Het is gewoon 1 gezellige modelbouwbende.
Als 24 uur aan een stuk je te lang lijkt, dan kom je alleen overdag.
Er moet niets, er mag veel, zolang we het maar een beetje netjes houden :wink:

Antonio.

_________________
Toch maar eens wat lopende projecten afmaken, zijn er een paar teveel.
Overzicht van mijn projecten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 jan, 2019 12:21 pm 
Offline
Moderator
Moderator

Geregistreerd: za 11 sep, 2010 12:30 pm
Berichten: 876
Inderdaad, ik heb je modellen gezien in je voorstel topic, en die kun je zeker meenemen. Ze zien er zeker niet slecht uit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 jan, 2019 21:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 12 jan, 2019 21:28 pm
Berichten: 4
Top, leuk! Ga zeker overwegen om wat modellen dan mee te nemen. Gezien ik wel wat tips ook zoek nog, altijd makkelijk praten met een voorbeeld denk ik dan maar :)

Moet ik mij officieel opgeven? Dan bij deze graag :) lijkt me leuk om ook even te bouwen, kan iemand mij eens kritisch op de vingers kijken! Altijd handig :)

Gezellig!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 jan, 2019 0:31 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Hallo Hendrik, altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Zo wordt het cluppie steeds groter. Normaliter zitten we vanaf een uur of 11:00 tot 17:00 bij elkaar en ga je gewoon wat bouwen waar je op dat moment mee bezig bent. Ik kom zelf eigenlijk niet aan bouwen toe - regelen / praten / ouwehoeren / praten / etc. Omdat het de 10e keer wordt, doen we deze keer een 24-uurs bouw. We beginnen vrijdag om 17:00 uur en gaan de hele nacht door tot zaterdag 17:00 uur. Is die uitdaging te groot, dan kom je gewoon zaterdag tussen 10:00 en 12:00.

Mocht je showmodellen hebben, er is vaak wel ruimte voor de algemene showtafels. Leuker is inderdaad dat je iets bouwt voor de thema-tafel of je hebt al iets voor de thema-tafel. Dit jaar dus 'Paint it black'.

Ik stuur je ook nog even een pb-tje, omdat ik als organisator wat meer gegevens van je wil 8) en dat hoeft niet iedereen te weten.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 17 jan, 2019 9:59 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Hotelletje voor 2 op 3 November is geboekt, heb er zin an! :mrgreen:


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 17 jan, 2019 20:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
:brouw:

Zal nog even informeren bij het MFC of daar wellicht iets mogelijk is. Misschien zijn er meer.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 07 feb, 2019 16:11 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 apr, 2013 20:22 pm
Berichten: 1555
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Terug van ( heel lang ) weggeweest !


Ik vind m wel interessant ! Ik heb net het hele topic even doorgelezen en is wel erg leuk moet ik zeggen !
Dus als ik het goed begrijp staat de 'wedstrijdauto' los van het zwarte thema !? Of maken we ook een zwarte auto dan :wink: ?
En zal er ook een showtafel zijn voor niet-zo-zwarte modellen?

Enfin, ik zeg geen nee, en kan ook nog geen ja zeggen. Even kijken hoe tzt de pet staat !

:brouw:

_________________
N1K1 1:72 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 8#p1045038

Mil Mi-2 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 25&t=51829

KLM Bo105 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 46&t=50937


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 07 feb, 2019 22:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Leuk Michel, om na de ESM weer van je te horen.

Het 12-uurs project geeft je alle vrijheid, net als met de tankjes van 5 jaar geleden. Hoe meer verschillen hoe leuker.
Uiteraard zal er ook een 'niet' zwarte show-tafel zijn, maar dat kun je volgens mij in deze tijd niet meer zo noemen, noem het een allegaartje-tafel.

Laat maar weten.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 08 feb, 2019 8:51 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 apr, 2013 20:22 pm
Berichten: 1555
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
tsjopper bob schreef:
Uiteraard zal er ook een 'niet' zwarte show-tafel zijn, maar dat kun je volgens mij in deze tijd niet meer zo noemen
René


Ja daar heb je weer gelijk in :wink: Ik vroeg me al af hoe jullie op het thema gekomen zijn. Dat had vast niets met blokkeer-friezen te maken hoop ik :roll: :lol: :lol:

Maar alle gekheid op een roe...eh...stokje; Ik ga eens iets leuk zwarts opzoeken, en als het rooster het toelaat ben ik erbij in Nov !

_________________
N1K1 1:72 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 8#p1045038

Mil Mi-2 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 25&t=51829

KLM Bo105 https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 46&t=50937


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement