Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 15:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Lichtervelde
BerichtGeplaatst: wo 17 feb, 2016 8:36 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Hey Johny ik zeg niet te weinig volk maar ik vond rustig zelfs goed zo als je ooit in Hoboken moest komen zal je eens zien wat volk is daar is het net kerstmarkt in Keulen ge word er gewoon platgedrukt , nee ik vond het zalig om er rond te lopen
En nog iets de mini ziet er ook prachtig uit zoals de geit nu ik ze in het echt gezien heb komen die volgens ons te dikke raamrubbers echt niet TE over ik vond ze zelfs goed je ziet dat een foto ook dikwijls een vertekend beeld geeft he
Allez Johny hou je goed en hop naar een volgende beurs he
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Lichtervelde
BerichtGeplaatst: wo 17 feb, 2016 9:04 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Om even terug te komen op die prijzen: het is al vaker gezegd, veel mensen denken dat ze iets in handen krijgen wat niet meer wordt gemaakt, ze meteen goud in handen hebben maar vergeten daarbij dat hetzelfde helemaal niet zo zeldzaam is. Woekerprijzen zijn nu eenmaal schering en inslag en het is aan de kandidaat-koper om uit te maken of hij dat betaald of niet.
Betreft drank en snacks: 1.50€ voor een drankje is inderdaad niet overdreven, ik zag al prijzen van meer dan 2.00€. Winstbejag komt bij dergelijke events ook niet op de eerste plaats, eerst moeten de kosten worden terugverdient... huur van de zaal, van de tafels en stoelen, verzekering e.d. meer.
Bij het organiseren van een evenement komt heel wat bij kijken hoor en onderschat de kosten niet. :roll:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Lichtervelde
BerichtGeplaatst: ma 22 feb, 2016 12:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 feb, 2010 23:38 pm
Berichten: 404
Woonplaats: Hamme, België
Ik vind Lichtervelde een heel leuke beurs. Altijd plezant om met oude bekende te praten en plezier te maken met je clubmakkers, nietwaar Johny ;). Het onthaal is altijd heel goed. Qua dranken prijzen is 1,50€ per consumptie heel schappelijk. In een normale cafe betaal je tegenwoordig al 1,70€ voor een pint. De prijzen van de aangeboden bouwdozen vond ik nog te doen. Alleen iemand die bovenstond. Die was verschrikkelijk duur, maar zoals Nismo zegt. Het is de zot die het er voor betaald.

_________________
Mvg,
Lesley


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Lichtervelde
BerichtGeplaatst: di 08 maart, 2016 17:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 01 sep, 2009 16:07 pm
Berichten: 348
Woonplaats: Breda
Die persoon met die dure tweede hands auto kits stond tegenover ons en dit waren echte collector items. En ja deze zijn echt zo waardevol als de gevraagde prijzen, of je het er voor over hebt is ieders eigen keuze.



Bruce


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement