Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu wo 24 apr, 2024 9:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 28 sep, 2015 21:33 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Net als Paul hierboven, ben kort lid en eerste brouwersdag, ik heb het erg naar me zin gehad, zelfs mijn vrouw die helemaal niets met modelbouw heeft vond het erg leuk, sterker nog, mijn kleinzoon wilde niet weg, 10:00u binnen en 14:30 weer weg.

Wat ik wel jammer vond dat de Brouwers niet zo duidelijk aanwezig waren, ik had op zijn minst mensen met t-shirts verwacht, vond de aankleding een beetje rommelig, maar evengoed een topdag gehad.
(en meer geld uitgegeven dan gepland :D )

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 sep, 2015 21:43 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
rob h&s schreef:
Wat ik wel jammer vond dat de Brouwers niet zo duidelijk aanwezig waren, ik had op zijn minst mensen met t-shirts verwacht, ...

Volgens mij had iedereen toch een shirt aan hoor, zag geen mensen met ontblootte torso ;) :lol:

Er zijn maar een beperkt aantal mensen die een MB shirt hebben, en de meeste zijn dan ook nog 'organisatie' of mensen die in de winkel stonden. Dus daar valt weinig aan te doen ;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 sep, 2015 22:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Eerste brouwersdag voor mij. Heb me prima vermaakt. Al ben ik persoonlijk van mening dat ik liever marktplaats aanbod vind dan nu, de winkeliers. Leuk die aanbiedingen, maar die zijn op de esm of ander evenement ook wel.
Het lekker sneupen en verrassende dingen tegenkomen bij particuliere handel trekt mij meer.

Verder vind ik het juist heerlijk om niet met naambord of wat dan ook rond te lopen. Degenen die me kennen, of die ik ken zullen mij/ik wel spreken. De rest kan via via mij wel op zoeken of vragen wie ik ben.

Al met al leuk dagje, heb me prima vermaakt, helaas vonden jullie mijn 2 f-16's niet mooi genoeg voor brons of beter. Geen idee hoeveel punten ik wel had. Maakt ook niet echt uit.
Verlichting is heel goed wat aan te doen en hoeft volgens mij niet veel geld te kosten..

wellicht tot volgend jaar.

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 sep, 2015 22:55 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
darka schreef:
Al met al leuk dagje, heb me prima vermaakt, helaas vonden jullie mijn 2 f-16's niet mooi genoeg voor brons of beter. Geen idee hoeveel punten ik wel had. Maakt ook niet echt uit.

De top 10 zou volgens mij nog bekend gemaakt worden, en anders kan je het via pb ook wel aan robin vragen als je heel nieuwsgierig bent :)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 sep, 2015 23:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
BBT schreef:
darka schreef:
Al met al leuk dagje, heb me prima vermaakt, helaas vonden jullie mijn 2 f-16's niet mooi genoeg voor brons of beter. Geen idee hoeveel punten ik wel had. Maakt ook niet echt uit.

De top 10 zou volgens mij nog bekend gemaakt worden, en anders kan je het via pb ook wel aan robin vragen als je heel nieuwsgierig bent :)


Wedstrijduitslag ligt bij mij thuis :wink: Ik ga inderdaad de score nog bekendmaken maar ik ben nog even met Robin in overleg over hoe we dat precies gaan vormgeven. Wel kan ik melden dat Darka's F-16's beiden een aantal punten hebben gescoord, dus men heeft ze zeker opgemerkt :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 0:07 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
rob h&s schreef:
Wat ik wel jammer vond dat de Brouwers niet zo duidelijk aanwezig waren, ik had op zijn minst mensen met t-shirts verwacht


Achteraf, ik heb wel ooit eens zo'n MB-shirt aangeschaft, maar geen moment bij stil gestaan om die tijdens die dag aan te trekken.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 13:32 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11866
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Ik heb dat shirt over een paar weken nog aangehad om in Mol reclame te maken, dat leek me in Gorinchem wat overbodig.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 sep, 2015 23:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 dec, 2008 11:09 am
Berichten: 5193
Woonplaats: 's-Heer Hendrikskinderen
Was een leuke modelbouwdag met een hoop te zien en te kopen. Net als andere mensen al geschreven hebben is de verlichting niet geweldig en komt het een beetje als een donker hol over. Eerlijk gezegd denk ik dat het lastig op te lossen is, ligt gewoonweg aan de verlichting van de Evenementenhal. In de Zeelandhallen, waar straks ook weer een Modelbouwshow is, is de verlichting prima geregeld en kun je alles goed zien zonder dat modellen in je schaduw wegvallen.

Wat ik wel jammer vond is, dat het fenomeen Modelbrouwersdag niet meer echt bestaat en dat de tafel voor de Modelbrouwers ergens tussen gefrommeld staat. Wat ik afgelopen zaterdag heb gezien is niet meer echt speciaal en onderscheidend zoals de afgelopen Modelbrouwersdagen waren.
Zelf vond ik het leukste van deze dagen altijd de kleinschaligheid en de contacten met andere forumleden.

_________________
groeten,
Onne


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 01 okt, 2015 0:01 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Korrelexpress schreef:
Wat ik wel jammer vond is, dat het fenomeen Modelbrouwersdag niet meer echt bestaat en dat de tafel voor de Modelbrouwers ergens tussen gefrommeld staat. Wat ik afgelopen zaterdag heb gezien is niet meer echt speciaal en onderscheidend zoals de afgelopen Modelbrouwersdagen waren.


+1

Ik was ook van mening dat het een 'Brouwersdag' zou zijn, aangevuld met andere verenigingen en winkeliers voor de afwisseling. Maar vind toch wel een beetje dat 'Brouwers' wel een beter/groter/mooier plaatsje verdient.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 01 okt, 2015 21:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 29 dec, 2014 23:16 pm
Berichten: 11
Heren mede bouwers
Ten eerste wilbik de organisatie bedanken
Okay het was voor mij de eerste keer op brouwers
Had ook 2 modelen mee gebracht voor de wedstrijd
Daar ik pas 8 maanden bouw
Was ik er niet vanuit gegaandat ik winkans had
Maar hoopte wel op een soort jury zodat een beginner net als ik er leerstof aan overhoud
Verder was het ee zeer leuke dag
Veel faceten van modelbouw vond ik ook super
Nou ik hoop dat het volgende event .net zo of zelfs beter mag zijn


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement