Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 nov, 2011 19:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 20:06 pm
Berichten: 54
Regelmatig zie ik bezoekers van de modelbrouwers voorbij komen op mijn website'je voor tips en kan ik hier genieten van jullie tips truuks en fraaie modelbouwkunsten. Om die reden lijkt het mij leuk jullie uit te nodigen voor een gratis workshop dupliceren in Emmen a.s. donderdag. Wellicht dat jullie op die avond nog meer leuke tips hebben dus van harte uitgenodigd.

Op donderdag 24 november geven we bij de modelspoorgroep Zuidoost Drenthe een (gratis!!) workshop "vacuümtrekken van polystyreen". Iedereen is uitgenodigd! Ook wordt er op die avond meer informatie gegeven over het dupliceren van diverse onderdelen d.m.v. gips gieten en het gieten van polyester.

Ook het maken van mallen zal uitgebreid aan de orde komen Dit is toepasbaar voor alle vormen van de modelbouw of u nu schepen, poppenhuizen of vliegtuigen bouwt of u houdt zich net als wij bezig met het bouwen van modelbanen. Het dupliceren is een techniek die niet moeilijk te leren is maar om beginnersfouten te voorkomen is het handig even te zien hoe het werkt.

De toegang is gratis en ook zijn er mensen die andere vragen over spoorwegmodelbouw of bv. poppenhuisbouw kunnen en willen beantwoorden.

We zouden het fijn vinden als u gebruik maakt van deze avond want wij willen deze techniek graag promoten om de hobby betaalbaar te houden en begroeten natuurlijk ook de lezers van Startpagina.nl, Poppenhuisforum.nl, Modelbrouwers.nl en het NProject graag in de clubruimte op donderdag 24 november om 19.30 uur.

Adres:

Compagniestraat 10
7826TB Emmen

Zie ook: http://www.nproject.org/nl/diversen/gra ... emmen.html


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement