Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 feb, 2019 0:23 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
:brouw:

Ik zet je erbij - onder voorbehoud.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 apr, 2019 11:02 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Ik ga 2 dingen proberen

1 aanwezig te zijn op 2 november
2 een zwarte A-26B Invader mee te nemen.

Cheerz :brouw:
Barry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 21 apr, 2019 20:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik vind je goede voornemen nu al super.

Ook bouwen op 2 november of alleen net als heel veel anderen je modelletje op tafel en lekker rondlopen en praten met andere bouwers?

Je mag me via pb wel even je mobiel sturen, dat communiceert wat sneller. Tenminste, als je daar geen bezwaar tegen hebt.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 07 jun, 2019 21:25 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Met nog een paar weken te gaan voordat de huidige GB op z'n eind loopt, hebben we de nieuwe alvast klaar gezet. Eentje die mooi aansluit op de 24-uurs in Hardegarijp!
Vanaf 1 juli mogen jullie aan de bak om in groepsbouwverband wat moois neer te zetten!
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewforum.php?f=282


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 07 jun, 2019 23:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Even voor de duidelijkheid: Omdat het de 10e keer wordt, organiseer ik een 24-uurs bouw. Normaal komen we samen op zaterdag en bouwen dan van ca. 10:00 tot 17:00 uur, met aansluitend buffet. Voor de die-hards kon er na het eten nog even doorgebouwd worden.

De opzet voor de 24-uurs bouw is starten op vrijdag 1 november om 17:00 uur tot en met zaterdag 2 november 17:00 uur. Tijdens de 24-uurs bouw mag je aan je eigen bouwsels werken. Voor wie aan een echte uitdaging wil meedoen, 's nachts wordt de mogelijkheid geboden om binnen 12 uur een vooraf gekozen model te bouwen. 5 jaar geleden was dat een tank (Mk. I uit de 1e wereldoorlog), er deden 12 bouwers mee en er werden 12 verschillende tanks gebouwd. Deze keer ben ik bezig met een wagen, ook weer met het idee om zoveel mogelijk verschillende uitvoeringen te krijgen.

Naast een algemene showtafel, wordt er extra ruimte ingeruimd voor het thema 'paint it black'. Reeds gebouwde modellen van ooit, maar ook recent gebouwde modellen (speciaal in de groepsbouw hier) mogen getoond worden.

Maar uiteindelijk gaat het er een beetje om met zoveel mogelijk bouwers (helaas maar ruimte voor maximaal 50 bouwers, al wordt het dan wel lekker knus) lekker samen te zijn, ervaringen uit te wisselen, grapjes maken en samen zingen (oh nee, dat was bij scouting, maar wordt hier ook gewaardeerd hoor 8) )

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 14 jun, 2019 21:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 19 dec, 2007 20:21 pm
Berichten: 2749
Woonplaats: Emmeloord
tsjopper bob schreef:
samen zingen (oh nee, dat was bij scouting, maar wordt hier ook gewaardeerd hoor 8) )


Oh nee, dat wil jij echt niet dat ik ga zingen :twisted: :twisted:
En de rest van de zaal ook niet :mrgreen:

Antonio.

_________________
Toch maar eens wat lopende projecten afmaken, zijn er een paar teveel.
Overzicht van mijn projecten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 29 sep, 2019 22:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Geachte bouwers. De modelbouwdag nadert. Even een update. Zoals eerder aangegeven, het wordt de 10e keer en dat gaan we eren door er een 24-uurs editie van te maken. In het kort even het programma:

De start is op vrijdag 1 november.
Ik begin 's middags al met het klaarzetten van enkele tafels en hoop later op de dag hulp te krijgen van de nacht-club.

Vrijdag 1 november
15:00-17:00 arrival van de eerste bouwers, inrichten showtafels (o.a. thema-tafel paint it black)
17:00 start 24-uurs modelbouw
18:00 eten (chinees/patat)
19:00 verder met bouwen en klaarzetten rest van de zaal
20:00-08:00 wellicht een 12-uurs wedstrijd, maar dat staat nog op losse schroeven aangezien het lastig is om een aantal dezelfde kitjes (een eenvoudig te bouwen auto van maximaal 10 euro) te scoren. Bij de vorige editie hebben we een tank (WOI, Engelse Mk. I) gebouwd.

Zaterdag 2 november
09:00 ontbijt
10:00-12:00 arrival bouwers voor alleen de zaterdag
12:00 zaal open voor publiek
17:00 einde evenement, alles opruimen
Geen afsluitend diner deze keer, ik denk dat de 24-uurs bouwers wel richting hun bedje willen.

Reeds aangemeld voor de 24-uur zijn:
Ikzelf
Huib
Patrick (Nemmy)
Antonio (Rossy)
Eeltje (Looney)
Danny (Juggernaut)
Jeroen
Erik
Michel (MichelVL48) - onder voorbehoud
Danny
Björn en Niels (Dol)
David

Voor de zaterdag
Hendrik (fietspomp) - onder voorbehoud
Arjan Ouwendijk
Hessel
André
Pieter (Reteip)
Peter (Saab900)
Mark (markie)
Barry (Wolf73)
Johanna (Jogy)

Er zijn nog een aantal die zich officieel nog niet hebben aangemeld, maar waarvan ik er wel van uitga dat ze komen. De groep zal dan ook zeker groter worden. Maximaal is er ruimte voor 50 bouwers. Met 40 á 45 zitten we iets ruimer, maar 50 is volgens mij nog te doen. Lijkt het je wat om mee te bouwen, er is nog plaats.

Voor de 24-uurs bouwers: graag even doorgeven of je chinees buffet (12 á 15 euro) wilt eten of patat+snacks (6 euro). Ook moet ik het aantal ontbijters doorgeven (prijs nog niet bekend).

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Laatst bijgewerkt door tsjopper bob op di 01 okt, 2019 21:09 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 30 sep, 2019 3:46 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Ik heb stage in China tot Januari, dus ik ben er helaas niet bij! :(

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 30 sep, 2019 12:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Volgens mij zou Barry pas op zaterdag komen René, want voor zover ik weet zitten we de avond ervoor samen aan het bier :brouw:

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 30 sep, 2019 18:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Update:

Nicky had ik al met een vraagteken staan, nu dus definitief niet.
Barry heeft contact met mij gehad en is er inderdaad alleen zaterdag.
Johanna heeft zich ook opgegeven voor de zaterdag, ik verwacht dat haar bouwmaatje snel van zich laat horen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement