Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 jul, 2014 14:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jan, 2013 23:27 pm
Berichten: 822
Ik vind het er toch ook best oké uitzien hoor. Misschien wat heftig verweerd, maar dat is toch iets wat je dan als leerpunt mee kan nemen naar een volgende kit.

_________________
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Voor een overzicht van mijn verslagen :http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/1724/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 jul, 2014 14:17 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11842
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Mooi eindresultaat. Heb je het roest nog wat donkerder gemaakt? Lijkt me een goed idee.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jul, 2014 23:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ziet er inderdaad gaaf uit. Zoiets schreeuwt uiteraard om een ondergrond, maar de tank zelf is het belangrijkste. Dank voor je bijdrage aan deze groepsbouw. Ik zie ook dat je al foto's in de galerij hebt geplaatst. Zou je ook nog even een link naar je verslag willen plaatsen?

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jul, 2014 3:17 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 sep, 2011 2:43 am
Berichten: 703
Voor mij is deze tank (wederom) een goed leer-proces geweest. Belangrijkste punten die ik moet verbeteren:
- Weathering en roest in schaal houden. Nu zijn bepaalde plekken gewoon veel te groot als je dat in schaal gaat bekijken. Een real life roestplek van pakweg 50x50 cm is wel erg groot.
- Minder roest en minder weathering, subtieler


Ik beschouw deze tank als af, ik wilde er eerst nog een dio omheen bouwen maar daarvoor ben ik niet voldoende tevreden over het eindresultaat. Bijwerken gaat nu lastig worden omdat ik er in de loop der tijd al te vel aan geschuurd heb en ik nu op het punt kom dat details beginnen te verdwijnen Elders op het forum valt mijn volgende bouw te volgen: de Char2C tank die eigenlijk voor deze groepsbouw was aangeschaft. In die tank ga ik de leermomenten proberen mee te nemen.

Alleen bedankt voor de feedback en dank voor het volgen.

_________________
F-100 Super Sabre 1/32
http://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=38865


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement